Αριστη ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση… studio
Παρόλο που ζυγίζει 2.280 κιλά, και παρά τη γενικότερη «διόγκωση», κάθε άλλο παρά κουράζεσαι όταν οδηγείς τη νέα Mercedes της σειράς Ε. Παρά την κάπως «αέρινη» αίσθηση, το τιμόνι αποκρίνεται άμεσα στις εντολές, παρέχοντας υψηλού επιπέδου επικοινωνία μεταξύ οδηγού και τροχών. Ακόμη και σε στροφές με μεγάλη ταχύτητα, η αίσθηση ελέγχου δεν εγκαταλείπει ποτέ τον οδηγό. Η ευελιξία είναι από τα γερά «ατού» του αυτοκινήτου, καθώς ακόμα και μέσα στην πόλη, οι κινήσεις της Mercedes E 300e θυμίζουν αμάξωμα μικρότερων διαστάσεων. Η αίσθηση ασφάλειας που σου εμπνέει, υποδεικνύει και τα όρια του αυτοκινήτου, χωρίς να σου επιτρέπει να παρεκτραπείς. Όλα τα εμπόδια στο οδόστρωμα λειαίνονται απρόσκοπτα και με χαρακτηριστική άνεση, και μάλιστα αθόρυβα.
Φυσικά, ένα ακόμη γνώρισμα της E 300e είναι η ηχομόνωση, κληροδότημα που διακρίνει με συνέπεια ως τώρα κάθε νέα Mercedes. Παρά την αύξηση του όγκου, η απομόνωση των αεροδυναμικών θορύβων και τα διπλά τζάμια παρέχουν εκπληκτικό «φιλτράρισμα» των θορύβων. Ειδικά σε αυτοκινητόδρομο, νιώθεις την ανάγκη να βάλεις τη μουσική στο mute ώστε να απολαύσεις τη μελωδία της… ησυχίας. Αν ταξιδεύεις σε ανοιχτό δρόμο από πόλη σε πόλη, «καταπίνεις» χιλιόμετρα δίχως να καταλάβεις πότε έφτασες στον προορισμό σου, και μάλιστα κατεβαίνεις από το αυτοκίνητο ξεκούραστος. Οι μεγάλες διαστάσεις δεν απασχολούν σε καμία περίπτωση τον οδηγό, παρά μόνο όταν χρειαστεί να αναζητήσει θέση πάρκινγκ.
Σελ. 1 | Δοκιμάζουμε την Plug-in Mercedes E 300e: Με μία λέξη… αφθονία |
Σελ. 2 | Έχει 313 ίππους, κάνει το 0-100 σε 6,6 δλ., βγάζει 100 χλμ. μόνο με ρεύμα |
Σελ. 3 | Αυτοκρατορικοί χώροι στο πίσω κάθισμα, σπορτίφ εξωτερική σχεδίαση |
Σελ. 4 | Αριστη ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση… studio |
Σελ. 5 | Πολυτέλεια επιπέδου S-Class, τεχνολογία επιπέδου… Mercedes |