Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Stelvio 2,2 diesel των 210 ίππων

Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Stelvio 2,2 diesel των 210 ίππων

11/2/2024

Η αλήθεία είναι ότι η Αlfa Romeo Stelvio βγάζει μια ιδιαίτερη αύρα στο δρόμο, κάτι το όποιο είχαμε διαπιστώσει με το προ-facelift μοντέλο, και το καταλάβαμε ξανά τώρα με την ανανεωμένη έκδοση, μιας και τα βλέμματα των περαστικών καρφώνονται πάνω της στο πέρασμα της. Οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρείας κατάφεραν να δείξουν ακόμα μια φορά τις φινετσάτες αρετές του, αφού με μικρές αλλά στοχευμένες κινήσεις έδωσαν την απαραίτητη φρεσκάδα στο μοντέλο χωρίς να αλλοιωθεί το DNA του. Εμείς βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της τετρακίνητης πετρελαιοκίνητης Stelvio με τους 210 ίππους στην πλούσια έκδοση Veloce και την ξεψαχνίσαμε εκατοστό προς εκατοστό.

Με νέους προβολείς η Alfa Romeo Stelvio

Όπως προείπαμε η μεγαλύτερη αλλαγή στο τομέα της εμφάνισης συναντιέται στο μπροστινό μέρος, όπου η νέα Alfa Romeo Stelvio εφοδιάζεται με τους νέους Full-LED Adaptive Matrix προβολείς «3+3», τους οποίους συναντήσαμε για πρώτη φορά στη Τοnale. Ελαφρώς ανασχεδιασμένο είναι και το «Trilobo», η μεγάλη ανάποδη τρίγωνη μάσκα, ενώ μικροαλλαγές υπάρχουν και στο προφυλακτήρα.



Από εκεί και πέρα η σχεδίαση παραμένει επιβλητική με ρέουσες γραμμές, με την «αρχοντική» της εικόνα να συμπληρώνεται από τις μεγάλες ζάντες των 20 ιντσών, που φόραγε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας.

Παραμένει premium η καμπίνα, ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας και τα paddles

Η premium φιλοσοφία της Alfa Romeo Stelvio συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου συναντάμε υλικά υψηλής ποιότητας, στιβαρή συναρμογή και ντελικάτο φινίρισμα. Τα bucket θερμαινόμενα καθίσματα προσφέρουν εξαιρετική στήριξη, αλλά γίνονται ελαφρώς κουραστικά μετά από πολύωρο ταξίδι, ενώ ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων με τις 3 διαμορφώσεις καταφέρνει να φέρνει την αίγλη της κλασικής σχεδίασης «cannocchiale» στο σήμερα.



Το θερμαινόμενο πολυλειτουργικό δερμάτινο σπορ τιμόνι με το ενσωματωμένο κουμπί της μίζας και τα μεγάλα (ερωτεύσιμα) paddles είναι κληρονομιά από το προηγούμενο μοντέλο, όπως και η κεντρική κονσόλα, ενώ στα θετικά βάζουμε και το γεγονός ότι η Alfa Romeo κράτησε τους περιστροφικούς διακόπτες ελέγχου της κεντρικής οθόνης 8,8 ιντσών. Χωροταξικά δεν συναντάμε αλλαγές, με το μοντέλο να μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 2 ενήλικες, μιας και το κεντρικό τούνελ χαλάει την αίσθηση άνεσης στο τρίτο άτομο, ενώ το πορτ-μπαγκάζ παραμένει στα 525 λίτρα.
 

Σελ.
1
Alfa Romeo Stelvio: Παραμένει μια σπορτίφ στιλάτη «κυρία»!
Σελ.
2
Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Stelvio 2,2 diesel των 210 ίππων
Σελ.
3
Σπιρτόζικος με 210 ίππους, οικονομικός λόγω diesel ο κινητήρας της Stelvio