Hyundai i30 N DCT-8 280PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 5507 αναγνώστες - 10/3/2023
Ήρθε η ώρα να δούμε τι βαθμό παίρνει το Hyundai i30 N DCT-8 των 280 ίππων σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις, καθώς και πώς τα πάει συγκριτικά με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Hyundai I30 N | Καλύτερο SPORT Βενζίνη Automatic ΕΜΠΡΟΣ | Χειρότερο SPORT Βενζίνη Automatic ΕΜΠΡΟΣ | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 13,1 | 10,3 | SEAT LEON 2.0 TSI 190 PS DSG 190ps | 13,1 | HYUNDAI i30 N 2.0 Τ-GDI 280 PS DCT-8 PERFORMANCE PACK 280ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 6,9 | 6,5 | VOLKSWAGEN POLO GTI 2.0 TSI 207 PS DSG 7 207ps | 7,2 | HYUNDAI KONA N 2.0 280 PS N-DCT 280ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 14,8 | 9,1 | SEAT LEON 2.0 TSI 190 PS DSG 190ps | 14,8 | HYUNDAI i30 N 2.0 Τ-GDI 280 PS DCT-8 PERFORMANCE PACK 280ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 725 | 725 | HYUNDAI i30 N 2.0 Τ-GDI 280 PS DCT-8 PERFORMANCE PACK 280ps | 615 | VOLKSWAGEN POLO GTI 2.0 TSI 207 PS DSG 7 207ps | |
Κατανάλωση | 74% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 14,2 | 18 | SEAT LEON 2.0 TSI 190 PS DSG 190ps | 9,1 | HYUNDAI KONA 1.6T 198 PS 7DCT 198ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 4,4 | 5,5 | SEAT LEON 2.0 TSI 190 PS DSG 190ps | 2,3 | VOLKSWAGEN POLO GTI 2.0 TSI 207 PS DSG 7 207ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,39 | 1,39 | HYUNDAI i30 N 2.0 Τ-GDI 280 PS DCT-8 PERFORMANCE PACK 280ps | 1,33 | VOLKSWAGEN POLO GTI 2.0 TSI 207 PS DSG 7 207ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 381 | 381 | HYUNDAI i30 N 2.0 Τ-GDI 280 PS DCT-8 PERFORMANCE PACK 280ps | 351 | VOLKSWAGEN POLO GTI 2.0 TSI 207 PS DSG 7 207ps | |
Χώροι | 87% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1998 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 280 | 280 | HYUNDAI i30 N 2.0 Τ-GDI 280 PS DCT-8 PERFORMANCE PACK 280ps | 190 | SEAT LEON 2.0 TSI 190 PS DSG 190ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 392 | 392 | HYUNDAI i30 N 2.0 Τ-GDI 280 PS DCT-8 PERFORMANCE PACK 280ps | 265 | HYUNDAI KONA 1.6T 198 PS 7DCT 198ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,9 | 5,9 | HYUNDAI i30 N 2.0 Τ-GDI 280 PS DCT-8 PERFORMANCE PACK 280ps | 7,33 | HYUNDAI KONA 1.6T 198 PS 7DCT 198ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 3 | 3 | HYUNDAI i30 N 2.0 Τ-GDI 280 PS DCT-8 PERFORMANCE PACK 280ps | 4,5 | HYUNDAI KONA 1.6T 198 PS 7DCT 198ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 90% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 5 | HYUNDAI i30 N 2.0 Τ-GDI 280 PS DCT-8 PERFORMANCE PACK 280ps | 2 | VOLKSWAGEN GOLF GTI 245 PS DSG7 245ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 5 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,34 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,44 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,65 | |||||
Ρεζεβουάρ (λίτρα) | 50 | 50 | HYUNDAI i30 N 2.0 Τ-GDI 280 PS DCT-8 PERFORMANCE PACK 280ps | 40 | VOLKSWAGEN POLO GTI 2.0 TSI 207 PS DSG 7 207ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 17 | HYUNDAI KONA 1.6T 198 PS 7DCT 198ps | 17 | HYUNDAI KONA 1.6T 198 PS 7DCT 198ps | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1530 | 1320 | HYUNDAI KONA 1.6T 198 PS 7DCT 198ps | 1530 | HYUNDAI i30 N 2.0 Τ-GDI 280 PS DCT-8 PERFORMANCE PACK 280ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1998 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 280 | 280 | HYUNDAI i30 N 2.0 Τ-GDI 280 PS DCT-8 PERFORMANCE PACK 280ps | 190 | SEAT LEON 2.0 TSI 190 PS DSG 190ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 392 | 392 | HYUNDAI i30 N 2.0 Τ-GDI 280 PS DCT-8 PERFORMANCE PACK 280ps | 265 | HYUNDAI KONA 1.6T 198 PS 7DCT 198ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 2100 | |||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,6 | 35,1 | VOLKSWAGEN GOLF GTI 245 PS DSG7 245ps | 37,1 | HYUNDAI KONA 1.6T 198 PS 7DCT 198ps | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 8,4 | 6,8 | VOLKSWAGEN POLO GTI 2.0 TSI 207 PS DSG 7 207ps | 8,5 | HYUNDAI KONA N 2.0 280 PS N-DCT 280ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 191 | 142 | HYUNDAI KONA 1.6T 198 PS 7DCT 198ps | 194 | HYUNDAI KONA N 2.0 280 PS N-DCT 280ps |
Θα ξεκινήσουμε από την κατανάλωση του αυτόματου Hyundai i30 N, όπου με μέση τιμή τα 14,9 λίτρα δεν το λες οικονομικό. Βέβαια κάπως πρέπει να ξεδιψάσουν τα 2.000 κυβικά και ο μικρός στάβλος που κρύβεται κάτω από το καπό. Πάντως σε ανοιχτούς δρόμους και σε συνθήκες ταξιδιού, ο ρυθμός κατάποσης της βενζίνης θα πέσει στα 6,9 λτ./100 χλμ και θα δώσει στον οδηγό μια αυτονομία της τάξεως των 725 χιλιομέτρων.
Οι σχεδόν 300 ίπποι του και τα 392Nm ροπής κάνουν κάτι παραπάνω από αισθητή την παρουσία τους στο τομέα των επιδόσεων. Με μόλις 5,9 δλ για το 0-100, το αυτόματο Hyundai i30 N ρίχνει σκόνη στον ανταγωνισμό, ενώ τα 3 δλ που χρειάζεται για το 80-120 κάνουν ακόμα και ισχυρότερα τετρακίνητα μοντέλα να ντρέπονται.
Παρά την αγωνιστική ψυχή του, το Hyundai i30 N δεν ξεχνάει την οικογενειακή του φύση, με τους χώρους να είναι αρκετά καλοί και να μπορούν να φιλοξενήσουν χωρίς μεγάλες θυσίες 5 ενήλικες. Το πίσω κάθισμα φτάνει σε πλάτος τα 1,39 μ και πιάνει κορυφή, ενώ ο αέρας σε γόνατα και κεφάλι αγγίζει τα 14,2 και 4,4 εκ αντιστοίχως, νούμερα πάνω από το μέσο όρο. Τα 381 λίτρα του πορτμπαγκάζ, εκτός ότι είναι αρκετά για να καλύψουν τις οικογενειακές ανάγκες, είναι και τα περισσότερα μεταξύ των ανταγωνιστών.
Τέλος τα 5 χρόνια εγγύησης είναι από τα περισσότερα που μπορεί να βρει κάποιος και όπως προείπαμε ισχύουν και για μέσα στην πίστα, ενώ τα φρένα χρειάζονται μόλις με 35,6 μ. για να ακινητοποιήσουν με ασφάλεια το όχημα από τα 100 χλμ./ώρα.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Hyundai I30 N σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Hyundai i30 N DCT-8 280PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Hyundai i30 N DCT-8 280PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |