Οικονομικό αλλά με υποχωρήσεις στις επιδόσεις
Όπως αναφέραμε το Mazda 2 της δοκιμής μας φοράει τον ατμοσφαιρικό 1.500άρη Skyactiv-G κινητήρα, ο οποίος στην περίπτωση μας αποδίδει 90 ίππους και 148 Nm ροπής, έχοντας τη συμπαράσταση ενός mild hybrid συστήματος 24 Volt. Η σχετικά χαμηλή ιπποδύναμη του κινητήρα δεν βοηθάει ιδιαίτερα στο κομμάτι των επιδόσεων, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 11,0 δλ., αλλά θα κερδίσει τον οδηγό με τον πολιτισμένο χαρακτήρα του.
Σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου θα χρειαστεί να κατεβάσεις τουλάχιστον 2 σχέσεις για να προσπεράσεις με ασφάλεια, αλλά μην ξεχνάμε ότι ο βασικός του στόχος είναι οι οικονομικές μετακινήσεις, όπου τα πάει και εξαιρετικά αφού τα μόλις 5,5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες είναι ένα νούμερο που καταπίνεται αρκετά εύκολα.
Ευέλικτο και ικανό εντός πόλης
Μέσα στην πόλη θα ξεδιπλώσει τα όπλα του, που δεν είναι άλλα από την ευελιξία και την ευκολία στο χειρισμό του, ενώ οι μαζεμένες διαστάσεις του θα μειώσουν αρκετά το χρόνο εύρεσης παρκαρίσματος. Οι αναρτήσεις ταιριάζουν με την premium φιλοσοφία του και θα απορροφήσουν με μαεστρία τις όποιες κακοτεχνίες του οδοστρώματος, αλλά όπως συμβαίνει σχεδόν σε όλα τα μικρά πόλης θα αντιδράσουν κάπως πιο έντονα σε συνεχόμενες ανωμαλίες.Σε ανοιχτούς δρόμους, αν αφήσεις στην άκρη την έλλειψη ισχύος, θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο ακόμα και σε πιο μακρινά ταξίδια χάρη στην καλή ποιότητα κύλισης, ενώ σε επαρχιακούς δρόμους μπορεί να κινηθεί με αυτοπεποίθηση, αν και τα φρένα θα μπορούσε να είχαν δεχτεί περισσότερο φροντίδα, με την καλή πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης και τα αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης να είναι οι βασικοί σύμμαχοι του οδηγού.
Το Mazda 2 με τον ήπια υβριδικό κινητήρα των 90 ίππων και το χειροκίνητο κιβώτιο στη βασική του έκδοση στοιχίζει 17.596 ευρώ, ενώ στην έκδοση των 75 ίππων ξεκινάει από τα 17.140 ευρώ και ανεβαίνει στα 21.277 ευρώ στην έκδοση με τους 115 ίππους.
Ένα διαφορετικής φιλοσοφίας μικρό το Mazda 2
Είναι μικρό, πατάει σε premium μονοπάτια, καίει λίγο και έχει καλή οδική συμπεριφορά. Το Mazda 2 είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή για όποιον αναζητά ένα αυτοκίνητο πόλης με ιαπωνική αξιοπιστία. Σίγουρα οι 90 ίπποι μοιάζουν να μην είναι τόσο ζωντανοί σε πιο μεγάλες ταχύτητες, αλλά τα συνολικά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου μπορούν εύκολα να σε κάνουν να συμβιώσεις μαζί τους.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Mazda 2 G90 mHEV |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.496 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/16 |
Τροφοδοσία | Aμ. Ψεκ. Βενζίνης + mild hybrid |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 90/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 151/3.500 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 8/αυτόματο//μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11 |
60-100 χλμ./ώρα 4η (δλ.) | 14 |
80-120 χλμ./ώρα 5η (δλ.) | 25,3 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 183 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.100 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 4,7 |
Μέση Δοκιμής | 5,5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 107 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 44 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 250 |
Τιμή από (ευρώ) | 17.596 |
Σελ. 1 | Ανανεωμένο Mazda 2: Ιαπωνική υπεροχή στην μικρή κατηγορία |
Σελ. 2 | Δοκιμάζουμε το Mazda 2 mild hybrid των 90 ίππων |
Σελ. 3 | Οικονομικό αλλά με υποχωρήσεις στις επιδόσεις |