autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το Ecocar Yudo είναι εστιασμένο για κίνηση στην πόλη, θα ταξιδέψει και σε ανοιχτό δρόμο
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Ecocar Yudo είναι εστιασμένο για κίνηση στην πόλη, θα ταξιδέψει και σε ανοιχτό δρόμο

21/5/2024

Οδηγώντας το Ecocar Yudo παρατηρούμε πως η ανάρτηση του αυτοκινήτου, που αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, είναι προσανατολισμένη στην άνεση. Εντός της πόλης οι κακοτεχνίες του δρόμου και οι λακκούβες στο οδόστρωμα απορροφώνται πολύ καλά, και το τιμόνι που είναι ελαφρύ σε αίσθηση «κόβει» αρκετά, αυξάνοντας την ευελιξία στην πόλη.

Βγαίνοντας έξω από τον αστικό ιστό παρατηρούμε πως η ηλεκτρική υποβοήθηση βαραίνει την αίσθηση του τιμονιού, ούτως ώστε να συμβάλλει στη σταθερότητα του αυτοκινήτου. Σε ανοιχτό δρόμο το Yudo θα κινηθεί απροβλημάτιστα, ακόμα και σε ταχύτητες άνω των 100 χλμ/ώρα, με τα καθίσματα να είναι αναπαυτικά ακόμα και σε μακρύτερες διαδρομές. Ωστόσο το ψηλό -αναλογικά με το πλάτος- αμάξωμα καθιστά το αυτοκίνητο ελαφρώς επιρρεπές στους πλευρικούς ανέμους, χωρίς όμως σε σημείο που θα προβληματίσει τον οδηγό και τους επιβάτες.

Σε συνθήκες πίεσης σε στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος θα κάνουν την εμφάνισή τους, υπενθυμίζοντας πως η ρύθμιση της ανάρτησης και του πλαισίου έχει γίνει με γνώμονα την άνεση στην πόλη και όχι την sport οδήγηση.

Τα φρένα είναι αποδοτικά, με το σύστημα πέδησης να διαθέτει αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και απλά πίσω και υποβοήθηση ABS και EBD. Εκτός αυτού, το Yudo διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας, που φρενάρει το αυτοκίνητο όταν σηκώνουμε το πόδι μας από το γκάζι. Αυτό ρυθμίζεται σε 3 στάδια μέσω της κεντρικής οθόνης και επιτρέπει την οδήγηση με 1 πεντάλ (one-pedal driving).



Όσον αφορά στα προγράμματα οδήγησης, εκτός από το «Normal» βρίσκουμε ρύθμιση «Sport», που ενισχύει αισθητά την απόκριση στο γκάζι, «Eco» που αντίστοιχα την μειώνει, προς όφελος της εξοικονόμησης ενέργειας, αλλά και «Low Power», που είναι αρκετά χρήσιμο όταν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας έχει μειωθεί αρκετά. Αξίζει να αναφέρουμε πως ακόμα στο Low Power το Yudo μπορεί να φτάσει τα 70 χλμ/ώρα, με την επιτάχυνση ωστόσο να είναι αρκετά περιορισμένη.

Το Ecocar Yudo κοστίζει  26.900 ευρώ, μια τιμή που διαμορφώνεται στα 20.392 ευρώ αν λάβουμε υπόψη μας την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2». Η εγγύηση για τα μηχανικά μέρη είναι 2 χρόνια, ενώ αυτή της μπαταρίας αγγίζει τα 7 χρόνια.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων LED φώτα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, έγχρωμη οθόνη αφής 12,3 ιντσών για το σύστημα infotainment, camera οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος, 6 ηχεία, ατμοσφαιρικό φωτισμό με 256 διαφορετικά χρώματα, air condition, εμπρός-πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, πολυλειτουργικό τιμόνι με δερμάτινη επένδυση, ηλεκτρικό χειρόφρενο και βάσεις Isofix για παιδικά καθίσματα.
 


Συνοψίζοντας, το Ecocar Yudo αποτελεί μια αξιόλογη πρόταση για κάποιον που αναζητά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για χρήση στην πόλη και τα περίχωρά της, το οποίο όμως να έχει αρκετή ευρυχωρία για 4 ενήλικες επιβάτες και αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Η ηλεκτρική αυτονομία είναι παραπάνω από αρκετή για τις ανάγκες της καθημερινότητας, το τεχνολογικό στοιχείο είναι έντονο, και ο σχεδιασμός όμορφος και ξεχωριστός.

Σελ.
1
Ecocar Yudo: Πόσο καλό είναι το ηλεκτρικό SUV πόλης;
Σελ.
2
Το Ecocar Yudo έχει στυλάτο σχεδιασμό και «μαζεμένες» διαστάσεις
Σελ.
3
Εσωτερικό με μπόλικη τεχνολογία και χώρους για 4 ενήλικες
Σελ.
4
Η μπαταρία του Ecocar Yudo έχει αυτονομία 315 χλμ, η τελική ταχύτητα είναι 130 χλμ/ώρα
Σελ.
5
Το Ecocar Yudo είναι εστιασμένο για κίνηση στην πόλη, θα ταξιδέψει και σε ανοιχτό δρόμο