Το νέο Honda CR-V 1.6 i-DTEC, αποκτά σημαντικό εμπορικό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, τόσο λόγω χαμηλής κατανάλωσης όσο και λόγω φορολογικών ελαφρύνσεων, από τον 1,6 λτ. diesel κινητήρα.
Η Honda δεν χρειάζεται συστάσεις. Έτσι, στην εξέλιξη του CR-V 1.6 i-DTEC δεν είχε κατά νου κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο άλλης εταιρείας θεωρώντας ότι το αποτέλεσμα θα ήταν υποδεέστερο των δυνατοτήτων της. Με τον τρόπο αυτό, το πολύ καλό CR-V, στην 4η γενιά του, αποκτά επιτέλους νόημα για την ελληνική αγορά, αφού τόσο με το 2,2 λτ. πετρελαιοκινήτηρα, όσο και με τον 2,0 λτ. βενζίνης, που διατίθετο μέχρι τώρα, η φορολογία και οι επιμέρους «αμαρτίες» των κυβικών δεν του επέτρεπαν εμπορική καριέρα. Για αυτό άλλωστε και ήταν διαθέσιμο μόνο κατόπιν παραγγελίας. Έφτασε όμως η μέρα, που το CR-V διατίθεται με πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων, αυτόν που γνωρίσαμε στο Civic, και ο οποίος θα συνδυάζεται με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς.