Ο υπερσύγχρονος και ελαφρύς κινητήρας 1,6 i-DTEC είναι γνωστός από το Civic, όπου και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά. Η ονομαστική απόδοση είναι 120 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ. και κυρίως, 300 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ.. Στην πράξη, ο 1,6 i-DTEC προσφέρει καλό τράβηγμα από χαμηλά, χωρίς ενοχλητικά κροταλίσματα και θορύβους. Στις ψηλές στροφές δεν είναι και τόσο ραφιναρισμένος όσο χαμηλότερα, ωστόσο τα μεγάλα αποθέματα ροπής του, σε συνδυασμό με το πολύ καλό σε αίσθηση 6άρι μηχανικό κιβώτιο, φροντίζουν ώστε να μη χρειάζεται να εξαντλήσει κανείς το όριο περιστροφής. Χάρη στην πιο «πυκνή» (σε σχέση με το Civic) κλιμάκωση του κιβωτίου, τα σχεδόν παραπάνω 250 κιλά καλύπτονται έντεχνα. Η κατανάλωση όμως δεν είναι (και δε θα μπορούσε να είναι λόγω μεγέθους και
αεροδυναμικής) τόσο χαμηλή όσο στο Civic, τόσο στη θεωρία, όσο και στην
πράξη. Η Ηοnda υπόσχεται 4,5 λτ./100 χλμ. ενώ κατά την διάρκεια της δοκιμής μας δεν ξεπεράσαμε τα 5,9 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με τον υπολογιστή του αυτοκινήτου, τιμή εξαιρετική αν λάβουμε υπόψη μας ότι επετεύχθη με συνεχή, σχεδόν, χρήση κλιματισμού, λόγω ζέστης. Τα 119 γρ. CO2/χλμ. εξασφαλίζουν χαμηλά τέλη, 94,5 ευρώ.
Copyright © 2024 - autoagora.gr