Ποιοτικό και υπερπρακτικό είναι το εσωτερικό με τον χαρακτηριστικό τρισδιάστατο σχεδιασμό, αλλά και το «γκρουπάρισμα» των διακοπτών σε λογικές ομάδες που εξυπηρετούν την εργονομία. Σε κάθε περίπτωση φαίνεται πως η Ηonda προσπάθησε να μεγιστοποιήσει αξίες, όπως η ποιότητα και η ευρυχωρία. Στο μεσαίο τμήμα του ταμπλό συναντάμε μαλακό πλαστικό, ενώ πάνω και κάτω από αυτό πιο σκληρά μεν, αλλά γερά συναρμολογημένα τμήματα. Εργονομικά, μόνο ο υπολογιστής ταξιδίου προβληματίζει κάπως, όντας αδικαιολόγητα περίπλοκος στο χειρισμό του με τα μπουτόν, που υπάρχουν πάνω στο τιμόνι. Η ευρυχωρία της 4ης γενιάς του CR-V είναι καλύτερη από ποτέ, με 5ενήλικες να βολεύονται με χαρακτηριστική άνεση έχοντας ταυτόχρονα στη διάθεσή τους το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών της κατηγορίας (589 λτ.). Φυσικά, θα πρέπει να θυμίσουμε πως το νέο CR-V έγινε πιο ευρύχωρο σε σχέση με το προηγούμενο, ενώ μίκρυνε εξωτερικά (κατά 5 χλστ. στο μήκος και κατά 3 εκ. στο ύψος). Αυτό επέτρεψε αύξηση του χώρου αποσκευών κατά 147 λίτρα (με τις πλάτες των πίσω θέσεων πεσμένες). Παράλληλα, αυξήθηκε το εσωτερικό μήκος και «κατέβηκε» το κατώφλι φόρτωσης. Η πλάτη των πίσω καθισμάτων είναι ρυθμιζόμενη, ενώ οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι πολλές και πρακτικές. Το εντελώς επίπεδο πάτωμα κάνει εύκολη τη ζωή όλων των επιβατών και ειδικά των πίσω.
Copyright © 2024 - autoagora.gr