Η παρουσία του πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων συνδυάζεται με αναβαθμίσεις στα περισσότερα μέρη του αυτοκινήτου, είτε αυτές έχουν να κάνουν με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων, είτε με την περαιτέρω μείωση στο βάρος των επιμέρους μηχανικών μερών. Στα 47 κιλά, που εξοικονομήθηκαν από τον κινητήρα σε σχέση με τον 2,2 diesel της τετρακίνητης έκδοσης, προσθέστε και τα 69 κιλά από το σασί κυρίως (απουσία τετρακίνησης) και τότε φτάνουμε στα 116 κιλά λιγότερα. Αυτή η μείωση, επέτρεψε την τοποθέτηση πιο παχιάς πίσω αντιστρεπτικής και ταυτόχρονα αύξηση της ακαμψίας στελεχών της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων. Παράλληλα, τα εμπρός ελατήρια μαλάκωσαν και τα αμορτισέρ έσφιξαν. Το αποτέλεσμα δικαιώνει την προσπάθεια των μηχανικών της Honda, που δημιούργησαν ένα σύνολο, που θυμίζει στην οδήγηση ένα κανονικό επιβατικό αυτοκίνητο, παρά το ύψος και την απόσταση από το έδαφος (165 χλστ.). O οδηγός κάθεται καλά, η ορατότητα είναι πανοραμική, το ηλεκτρικό τιμόνι έχει ικανοποιητική αίσθηση και βάρος, αλλά και εξαιρετική ακρίβεια και η σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο είναι υπεράνω κριτικής. Στις στροφές το μπροστινό μέρος κρατάει γερά, ενώ το πίσω δείχνει ιδιαίτερα συμμετοχικό και οι κλίσεις είναι λογικές. Μόνο με απενεργοποιημένο το -διακριτικό στη λειτουργία του- VSC η ελκτική πρόσφυση δείχνει να πάσχει αν με στριμμένους τροχούς πατάς τέρμα το γκάζι. Πάντως, το CR-V 1,6 i-DTEC έχει την πιο κοντινή σε κλασικό ΙΧ συμπεριφορά ανάμεσα στα δικίνητα crossover, με σωστή και ραφιναρισμένη συμπεριφορά σε όλα τα επίπεδα. Ένα μικρό τίμημα πληρώνεται στην άνεση, ειδικά πάνω σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες με χαμηλή ταχύτητα, αλλά το τελικό οδηγικό αποτέλεσμα, που σε κάνει να μην ψάχνεις πουθενά την τετρακίνηση, υπερτερεί. Τα φρένα ικανοποιούν με την αποτελεσματικότητά, όχι όμως και με την αίσθηση του πεντάλ, που έχει αρκετή νεκρή διαδρομή.
Copyright © 2024 - autoagora.gr