Το design «παντρεύει» τις καμπύλες με τις ακμές και τραβά τα βλέμματα
Εξωτερικά, το Mazda MX-5 ND διατήρησε τις αναλογίες και τις «μαζεμένες» διαστάσεις των προκατόχων του, ωστόσο ο σχεδιασμός έχει αλλάξει ριζικά, ακολουθώντας τη σχεδιαστική «γλώσσα» Kodo της Mazda. Πλέον οι καμπύλες συνδυάζονται με έντονες ακμές, με τα εμπρόσθια φανάρια να χαρίζουν ένα «συνοφρυωμένο» βλέμμα στο αυτοκίνητο. Με την τελευταία ανανέωση, τα φώτα ημέρας βρίσκονται μέσα στα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που είναι τεχνολογίας LED, ενώ διαφοροποίηση βρίσκουμε και στα πίσω φανάρια.
Το αμάξωμα διακατέχεται από ήπιες νευρώσεις, ενώ οι θόλοι είναι «πρησμένοι», με αποκορύφωμα τα εμπρός φτερά που προεκτείνονται με τοξοειδή τρόπο στο καπό, δημιουργώντας ένα άκρως σπορτίφ σύνολο που μαγνητίζει τα βλέμματα μικρών και μεγάλων. Ακόμα και με κλειστή την υφασμάτινη οροφή, οι αναλογίες και η συνολική εμφάνιση του ιαπωνικού roadster αναβλύζει δυναμισμό. Σε αυτό συντελεί και το χαμηλό ύψος του αυτοκινήτου που είναι 1,23 μέτρα, με το πλάτος να είναι 1,735 μέτρα και το μήκος 3,915 μέτρα.
Σελ. 1 | Mazda MX-5 1,5 132 PS: Ο ορισμός της απόλαυσης |
Σελ. 2 | Το design «παντρεύει» τις καμπύλες με τις ακμές και τραβά τα βλέμματα |
Σελ. 3 | Αυστηρά διθέσια, η καμπίνα έχει λιτό και οδηγοκεντρικό σχεδιασμό |
Σελ. 4 | Πλέον διαθέσιμο μόνο με τον 1.500αρη κινητήρα που καίει 7,5 λτ/100 χλμ |
Σελ. 5 | Απολαυστικό στο δρόμο, με «όπλα» το χαμηλό βάρος και το εξαιρετικό ζύγισμα |