Πλέον διαθέσιμο μόνο με τον 1.500αρη κινητήρα που καίει 7,5 λτ/100 χλμ
Ώθηση στο Mazda MX-5 δίνει ο 1.500αρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας Skyactiv-G, ο οποίος αποδίδει 132 ίππους με «κανονική» αμόλυβδη και 136 άλογα με βενζίνη υψηλών οκτανίων, με τη ροπή να είναι 152 Nm, και το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων.
Το συγκεκριμένο μοτέρ έχει πλέον απομείνει μόνο του στη γκάμα του μοντέλου, αφού ο δίλιτρος κινητήρας με τα 184 άλογα σταμάτησε την «καριέρα» του, λόγω των αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων. Ακόμα και έτσι όμως, οι επιδόσεις του αυτοκινήτου είναι αξιοπρεπείς, με σύμμαχο το χαμηλό βάρος (1.030 κιλά μαζί με τον οδηγό). Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε 7,6 δευτερόλεπτα, ενώ οι ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα με προτελευταία σχέση στο κιβώτιο ολοκληρώνονται σε 10,1 δευτερόλεπτα.
Σύμφωνα με τη Mazda, η μέση κατανάλωση του MX-5 των 132 ίππων στο πρότυπο WLTP είναι 6,3 λτ/100 χλμ. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, μετρήσαμε 7,5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο. Σε επαρχιακό δρόμο με normal συνθήκες οδήγησης, πέσαμε και κάτω από τα 6 λτ/100 χλμ, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
Σελ. 1 | Mazda MX-5 1,5 132 PS: Ο ορισμός της απόλαυσης |
Σελ. 2 | Το design «παντρεύει» τις καμπύλες με τις ακμές και τραβά τα βλέμματα |
Σελ. 3 | Αυστηρά διθέσια, η καμπίνα έχει λιτό και οδηγοκεντρικό σχεδιασμό |
Σελ. 4 | Πλέον διαθέσιμο μόνο με τον 1.500αρη κινητήρα που καίει 7,5 λτ/100 χλμ |
Σελ. 5 | Απολαυστικό στο δρόμο, με «όπλα» το χαμηλό βάρος και το εξαιρετικό ζύγισμα |