Νέα μπαταρία και κινητήρας με μικρότερη κατανάλωση. Κάνεις 370 χλμ. με 1 φόρτιση
Η Peugeot δεν αρκέστηκε απλά στις επεμβάσεις στην εμφάνιση και στο σύστημα infotainment του ανανεωμένου 208, αφού όπως και στις θερμικές εκδόσεις, έτσι και εδώ βρίσκουμε αναβαθμίσεις στα μηχανικά μέρη.
Πιο αναλυτικά, ο ηλεκτροκινητήρας πλέον αποδίδει 156 άλογα, 20 παραπάνω σε σχέση με το παρελθόν, με τη ροπή να παραμένει 260 Nm. Το μοτέρ τροφοδοτείται από μια νέα μπαταρία, η χωρητικότητα της οποία έχει αυξηθεί από τις 50 στις 51 kWh.
Μπορεί η 1 kWh να μην ακούγεται σημαντική βελτίωση, όμως αξίζει να αναφέρουμε πως η ενεργειακή πυκνότητα της νέας μπαταρίας είναι μεγαλύτερη, με τη διαφορά στην ωφέλιμη χωρητικότητα να έχει αυξηθεί από τις 46,3 kWh στις 48,1 kWh. Επιπλέον, ο ηλεκτροκινητήρας είναι πιο αποδοτικός σε σχέση με το μοντέλο προ της ανανέωσης και έχει χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μέση κατανάλωση 14,8 kWh/100 χλμ.
Αυτό σημαίνει πως σε πραγματικές συνθήκες θα μπορέσετε να διανύσετε 370 χιλιόμετρα με 1 φόρτιση, εκμεταλλευόμενοι το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, που φορτίζει τη μπαταρία κάθε φορά που πατάτε φρένο ή απλά αφήνετε το πόδι σας από το γκάζι. Σημαντική βοήθεια είναι και η «σχέση» B, που αυξάνει κατά πολύ το ποσοστό της ανάκτησης.
Περνώντας στις επιδόσεις, για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται 8 δευτερόλεπτα, ενώ οι ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ/ώρα ολοκληρώνονται σε 4,1 και 5,1 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 150 χλμ/ώρα, κάτι που λειτουργεί ως όφελος της ηλεκτρικής αυτονομίας, αφού στον αυτοκινητόδρομο αυξάνεται κατά πολύ η κατανάλωση ρεύματος και κατά συνέπεια μειώνεται η εμβέλεια της μπαταρίας.
Όταν έρθει η ώρα της φόρτισης, με χρήση ταχυφορτιστή ισχύος 100 kWη μπαταρία θα γεμίσει από το 20 στο 80% μέσα σε μισή ώρα, ενώ με φορτιστή 7,4 kW η ίδια διαδικασία θα χρειαστεί 4,5 ώρες.
Σελ. 1 | Νέο Peugeot e-208: Με ανανεωμένη εμφάνιση και περισσότερη αυτονομία |
Σελ. 2 | Λίγες οι αλλαγές στο εξωτερικό, αλλά αρκούν για να κάνουν τη διαφορά |
Σελ. 3 | Με premium «αύρα» στο εσωτερικό και αναβαθμισμένο infotainment |
Σελ. 4 | Νέα μπαταρία και κινητήρας με μικρότερη κατανάλωση. Κάνεις 370 χλμ. με 1 φόρτιση |
Σελ. 5 | Στο δρόμο είναι σφικτό χωρίς να κουράζει και έχει δυνατά φρένα |