Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Στο δρόμο είναι σφικτό χωρίς να κουράζει και έχει δυνατά φρένα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο δρόμο είναι σφικτό χωρίς να κουράζει και έχει δυνατά φρένα

25/8/2024

Η ανάρτηση του ηλεκτρικού Peugeote-208 έχει πιο σκληρή ρύθμιση από αυτή των θερμικών μοντέλων, προκειμένου να ανταποκριθεί στο αυξημένο βάρος λόγω των μπαταριών.

Οδηγώντας το αυτοκίνητο παρατηρείς πως στην πράξη η ανάρτηση είναι ευχάριστα σφικτή, χωρίς όμως να κουράζει και να ενοχλεί τους επιβάτες, μιας και οι κραδασμοί του οδοστρώματος απορροφώνται ικανοποιητικά.
Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή, με την αθόρυβη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα να αυξάνει την αίσθηση άνεσης εντός της καμπίνας.
Το σύστημα διεύθυνσης έχει καλή αίσθηση, ενώ τα φρένα είναι ισχυρά και αποτελεσματικά, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 36,4 μέτρα για τη διαδικασία ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα.

Η εισαγωγική έκδοση του ηλεκτροκίνητου Peugeot e-208 είναι διαθέσιμη από το πακέτο εξοπλισμού Active, το οποίο περιλαμβάνει εμπρός-πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα, αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρες βροχής και φωτός, LED φανάρια, cruise control, έγχρωμη οθόνη αφής 10 ιντσών για το σύστημα infotainment, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα, προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων, καθώς και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού.



Συνοψίζοντας, το ανανεωμένο Peugeot e-208 συνεχίζει να διακατέχεται από τα στοιχεία κομψότητας και premium «αύρας» που χαρακτήριζαν το μοντέλο, με τη «συνταγή» να έχει βελτιωθεί στους τομείς που θεωρούνται πιο σημαντικοί για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, δηλαδή στην αυτονομία και την αποδοτικότητα της μπαταρίας.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Peugeot e-208
Κινητήρας  
Τύπος Ηλεκτροκινητήρας Σταθερού Μαγνήτη
Τροφοδοσία Ρεύμα
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 156
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 260
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 1/αυτόματο/εμπρός
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 150
Βάρος (κιλά) 1.530
Κατανάλωση (kW./100 χλμ.) 14,8
Μέση εργοστασιακή WLTP 14
Εργοστασιακή αυτονομία (χλμ.) έως 410
Αυτονομία δοκιμής (χλμ) έως 370
Χωρητικότητα μπαταρίας (kW) 51
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 265

Σελ.
1
Νέο Peugeot e-208: Με ανανεωμένη εμφάνιση και περισσότερη αυτονομία
Σελ.
2
Λίγες οι αλλαγές στο εξωτερικό, αλλά αρκούν για να κάνουν τη διαφορά
Σελ.
3
Με premium «αύρα» στο εσωτερικό και αναβαθμισμένο infotainment
Σελ.
4
Νέα μπαταρία και κινητήρας με μικρότερη κατανάλωση. Κάνεις 370 χλμ. με 1 φόρτιση
Σελ.
5
Στο δρόμο είναι σφικτό χωρίς να κουράζει και έχει δυνατά φρένα