Στο δρόμο είναι σφικτό χωρίς να κουράζει και έχει δυνατά φρένα
Η ανάρτηση του ηλεκτρικού Peugeote-208 έχει πιο σκληρή ρύθμιση από αυτή των θερμικών μοντέλων, προκειμένου να ανταποκριθεί στο αυξημένο βάρος λόγω των μπαταριών.
Οδηγώντας το αυτοκίνητο παρατηρείς πως στην πράξη η ανάρτηση είναι ευχάριστα σφικτή, χωρίς όμως να κουράζει και να ενοχλεί τους επιβάτες, μιας και οι κραδασμοί του οδοστρώματος απορροφώνται ικανοποιητικά.
Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή, με την αθόρυβη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα να αυξάνει την αίσθηση άνεσης εντός της καμπίνας.
Το σύστημα διεύθυνσης έχει καλή αίσθηση, ενώ τα φρένα είναι ισχυρά και αποτελεσματικά, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 36,4 μέτρα για τη διαδικασία ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα.
Η εισαγωγική έκδοση του ηλεκτροκίνητου Peugeot e-208 είναι διαθέσιμη από το πακέτο εξοπλισμού Active, το οποίο περιλαμβάνει εμπρός-πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα, αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρες βροχής και φωτός, LED φανάρια, cruise control, έγχρωμη οθόνη αφής 10 ιντσών για το σύστημα infotainment, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα, προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων, καθώς και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού.
Συνοψίζοντας, το ανανεωμένο Peugeot e-208 συνεχίζει να διακατέχεται από τα στοιχεία κομψότητας και premium «αύρας» που χαρακτήριζαν το μοντέλο, με τη «συνταγή» να έχει βελτιωθεί στους τομείς που θεωρούνται πιο σημαντικοί για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, δηλαδή στην αυτονομία και την αποδοτικότητα της μπαταρίας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Peugeot e-208 |
---|---|
Κινητήρας | |
Τύπος | Ηλεκτροκινητήρας Σταθερού Μαγνήτη |
Τροφοδοσία | Ρεύμα |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 156 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 260 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 1/αυτόματο/εμπρός |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 150 |
Βάρος (κιλά) | 1.530 |
Κατανάλωση (kW./100 χλμ.) | 14,8 |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 14 |
Εργοστασιακή αυτονομία (χλμ.) | έως 410 |
Αυτονομία δοκιμής (χλμ) | έως 370 |
Χωρητικότητα μπαταρίας (kW) | 51 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 265 |
Σελ. 1 | Νέο Peugeot e-208: Με ανανεωμένη εμφάνιση και περισσότερη αυτονομία |
Σελ. 2 | Λίγες οι αλλαγές στο εξωτερικό, αλλά αρκούν για να κάνουν τη διαφορά |
Σελ. 3 | Με premium «αύρα» στο εσωτερικό και αναβαθμισμένο infotainment |
Σελ. 4 | Νέα μπαταρία και κινητήρας με μικρότερη κατανάλωση. Κάνεις 370 χλμ. με 1 φόρτιση |
Σελ. 5 | Στο δρόμο είναι σφικτό χωρίς να κουράζει και έχει δυνατά φρένα |