Το παγκόσμιο ντεμπούτο του έκανε το νέο ηλεκτρικό Volkswagen ID.7, το οποίο έφτασε με αυτονομία 700 χιλιομέτρων, στάνταρ το Head-Up display και οθόνη 15 ιντσών για το σύστημα infotainment!
Με 286 ίππους και 700 χλμ. αυτονομία
Το ID.7 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις Pro και Pro S, έχοντας αμφότερες το νέο ηλεκτροκινητήρα της μάρκας APP550, απόδοσης 286 ίππων. Στην έκδοση Pro η μπαταρία είναι μεγέθους 82 kWh και παρέχει εκτιμώμενη αυτονομία 615 χιλιομέτρων. Το σύστημα υποστηρίζει φόρτιση DC 170 kW. Από την άλλη στην έκδοση Pro S το ID.7 εξοπλίζεται με μπαταρία χωρητικότητας 91 kWh που προσφέρει αυτονομία 700 χιλιομέτρων. Η εν λόγω έκδοση υποστηρίζει φόρτιση 200 kW.
Αεροδυναμικός σχεδιασμός και 2.966 χιλιοστά μεταξόνιο
Το ID.7 έρχεται με βάση του την πλατφόρμα ΜΕΒ για τα ηλεκτρικά και έχει μήκος 4.961 χιλιοστά, πλάτος 1.862 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.966 χιλιοστά. Ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας που φτάνει τα 0,23 cd είναι επίσης ένα από τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Από κει και πέρα το μοντέλο λαμβάνει τις γνωστές πλέον φωτιζόμενες LED μπάρες μπροστά και πίσω που γνωρίζουμε και από τα άλλα ID μοντέλα, οι χειρολαβές είναι χωνευτές στο αμάξωμα και οι ζάντες έχουν με τη σειρά τους αεροδυναμική σχεδίαση.
Στάνταρ το Head-Up display και η 15άρα οθόνη για το infotainment
Στο εσωτερικό, το ID.7 έρχεται στάνταρ με Head-Up Display (HUD) επαυξημένης πραγματικότητας. Ως αποτέλεσμα οι σχεδιαστές τοποθέτησαν έναν απλοποιημένο πίνακα οργάνων, ο οποίος εμφανίζει μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως την ταχύτητα του οχήματος και διάφορες προειδοποιήσεις. Τα χειριστήρια στο τιμόνι επιτρέπουν την προσαρμογή των πληροφοριών στο HUD σύμφωνα με τις επιθυμίες του οδηγού. Από κει και πέρα, το σύστημα infotainment φιλοξενείται σε μία οθόνη αφής 15 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό.
Προηγμένο σύστημα κλιματισμού
Οι τεχνολογίες που υπάρχουν στο ID.7 είναι πάρα πολλές. Το σύστημα Travel Assist περιλαμβάνει προσαρμοζόμενο cruise control και υποβοήθηση αλλαγή λωρίδας. Η τεχνολογία είναι σε θέση να ανιχνεύει τα όρια ταχύτητας και να προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος. Παράλληλα η γερμανική φίρμα ανέφερε πως το μοντέλο διαθέτει το πιο προηγμένο σύστημα κλιματισμού της μάρκας μετά το Phaeton. Συγκεκριμένα, οι αεραγωγοί διαθέτουν μοτεράκια για να τους μετακινούν κάθετα και οριζόντια, έτσι ώστε το σύστημα να μπορεί να διανέμει αέρα σε μια μεγάλη περιοχή της καμπίνας. Μάλιστα αποκρίνεται επίσης σε φωνητικές εντολές. Για παράδειγμα, ο οδηγός λέγοντας «Γεια σου IDA, τα χέρια μου είναι κρύα», κατευθύνει μια ζεστή ριπή στα δάχτυλα του και ενεργοποιεί τη θέρμανση του τιμονιού! Από κει και πέρα, τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν έως και 14 κατευθύνσεις, ενώ η λειτουργία Climatronic χρησιμοποιεί αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας για τη θέρμανση ή την ψύξη τους αυτόματα. Τέλος, μία προαιρετική πανοραμική ηλιοροφή διαθέτει έξυπνο γυάλινο πάνελ που της επιτρέπει να αλλάζει μεταξύ αδιαφανούς ή διαφανούς εμφάνισης είτε μέσω ενός κουμπιού είτε μέσω φωνητικών εντολών.
Στην παραγωγή το δεύτερο 6μηνο του 2023
Η
Volkswagen θα κατασκευάσει το
ID.7 για τις αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής στο εργοστάσιό της στο Emden στη Γερμανία. Η παραγωγή θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Αυτή είναι η νέα ηλεκτρική ναυαρχίδα της VW!
Με 286 ίππους και 700 χλμ. αυτονομία.
Ο οδηγός μιλάει στο σύστημα κλιματισμού!
Στάνταρ το Head-Up display και η 15άρα οθόνη για το infotainment.
Από το φθινόπωρο στην Ευρώπη.
Τι λες για το νέο ID.7; Σε κάνει να δεις με διαφορετικό μάτι τα ηλεκτρικά;