Πρεμιέρα έκανε το Volkswagen ID.2all concept, παρουσιάζοντας επίσημα το επερχόμενο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής, που θα έρθει στο μέγεθος του Polo αλλά με χώρους Golf και τιμή φθηνότερη των 25.000 ευρώ!
226 άλογα από ένα ηλεκτρικό μοτέρ
Σύμφωνα με τη VW το μοντέλο παραγωγής που θα βασιστεί στο Volkswagen ID.2all concept θα κοστίζει κάτω από τις 25.000 ευρώ. Η γερμανική φίρμα ανέφερε ότι θα εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που θα προσφέρει 226 άλογα, ενώ το 0-100 χλμ./ώρα θα χρειάζεται λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα.
Μέγεθος σαν Polo, μεταξόνιο και χώροι σαν Golf
Το
ID.2all βασίζεται σε μία πιο κοντή έκδοση της πλατφόρμας MEB. Έχει μήκος 4.050 χλστ., περίπου σαν αυτό του
Polo, αλλά το μεταξόνιο των 2.600 χλστ. το φέρνει πιο κοντά σε αυτό του
Golf, κάτι που σύμφωνα με τη μάρκα θα αποτυπωθεί και στους χώρους στην καμπίνα. Το πλάτος του είναι στα 1.812 χλστ. και το ύψος του στα 1.530 χλστ.
Με LED φωτιζόμενες μπάρες
Σχεδιαστικά, η τοξωτή πίσω κολόνα είναι εμπνευσμένη από το Golf του 1974 και από τη VW ειπώθηκε πως θα γίνει χαρακτηριστικό και άλλων Volkswagen. Από κει και πέρα παρατηρούμε τις δυναμικές γραμμές στο καπό και στο πλάι, τα φουσκωμένα φτερά και τις 20άρες ζάντες, αλλά και το μικρό πίσω τζάμι εξαιτίας της γραμμής της οροφής. Το ID.2all φέρει LED φωτιστικά σώματα που ενώνονται μεταξύ τους μέσω μίας φωτιζόμενης μπάρας.
Δύο διαμορφώσιμες οθόνες στην καμπίνα
Στο εσωτερικό του ID.2all ξεχωρίζουν οι δύο οθόνες. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μετράται στις 10,9 ίντσες, ενώ η οθόνη για το infotainment είναι 12,9 ιντσών. Η δεύτερη είναι οθόνη αφής, ωστόσο η Volkswagen τη συνδύασε με ένα περιστροφικό χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα. Το ανασχεδιασμένο τιμόνι φέρει και αυτό χειριστήρια. Αξίζει να σημειωθεί πως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων θα μπορεί να διαμορφώνεται με ρετρό εμφάνιση θυμίζοντας το Beetle, αλλά και το Golf της δεκαετίας του 1970. Το ίδιο ισχύει και για την οθόνη του infotainment που μας πάει πίσω στην εποχή του ραδιοφώνου και του κασετόφωνου!
Με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους ο χώρος αποσκευών μπορεί να φιλοξενήσει 440 λίτρα, ενώ αν αυτά «πέσουν» τότε αυξάνεται στα 1.330 λίτρα. Αν «πέσει» και το κάθισμα του συνοδηγού τότε μπορεί κάποιος να μεταφέρει αντικείμενα με μήκος έως 2.200 χλστ. Σημαντικό είναι επίσης να αναφερθεί ότι η παρουσία του ηλεκτρικού μοτέρ στο μπροστά μέρος ελευθερώνει χώρο αποθήκευσης και κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ.
450 χιλιόμετρα αυτονομία και γρήγορη φόρτιση
Η Volkswagen είπε πως η μπαταρία θα μπορεί να φορτίζει από το 10 έως το 80% σε 20 λεπτά χρησιμοποιώντας έναν γρήγορο φορτιστή. Το μοντέλο θα έχει ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW και αυτονομία έως 450 χιλιόμετρα.
Ετοιμάζει και φθηνότερο ID.1 η VW
Κλείνοντας, εκτός από το μοντέλο παραγωγής που θα βασιστεί στο
ID.2all, η
VW σχεδιάζει επίσης ένα ακόμη πιο προσιτό ID (πιθανότατα με την ονομασία ID.1) που θα μπορούσε να κοστίζει μόλις 20.000 ευρώ.
Το προσιτό ηλεκτρικό της VW!
226 άλογα και 450 χλμ. αυτονομία.
Διαμορφώσιμες οθόνες στο εσωτερικό.
Με κόστος κάτω από τις 25.000 ευρώ.
Πως σου φαίνεται;