Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Dacia Duster 1,0 Tce LPG: Κορυφαίο Value For Money
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Dacia Duster 1,0 Tce LPG: Κορυφαίο Value For Money

Διαβάστηκε από 62055 αναγνώστες - 25/4/2022

Με κόστος 16.990 ευρώ, διαφορά τιμής 7.700 ευρώ από το επόμενο φθηνότερο μοντέλο του συγκριτικού, μπορεί να αγοράσει κανείς το πιο προσιτό C-SUV, το Dacia Duster με κινητήρα που καίει και LPG, στην βασική έκδοση Ambiance.


Η καμπίνα του Dacia Duster έχει λιτό διάκοσμο, καλή ποιότητα υλικών και στιβαρή κατασκευή, που πείθει πως θα αντέξει στη σκληρή χρήση

Η καμπίνα του Dacia Duster έχει λιτό διάκοσμο, καλή ποιότητα υλικών και στιβαρή κατασκευή, που πείθει πως θα αντέξει στη σκληρή χρήση

Κοινοποίησέ το »

 

Εμφάνιση: Ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας είναι έκδηλος στο εξωτερικό.

Από την εμφάνιση και μόνο, ο οδηγός του Dacia Duster μπαίνει στον πειρασμό να πάρει το αυτοκίνητο και να εξερευνήσει off-road διαδρομές. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα που βρίσκονται εκατέρωθεν της γρίλιας έχουν μοντέρνο σχεδιασμό, ενώ ο προφυλακτήρας έχει έναν μεγάλο κεντρικό αεραγωγό και σχεδιασμό που παραπέμπει σε σκληροπυρηνικές εκτός δρόμου κατασκευές. Λεπτομέρειες όπως οι ράγες οροφής, τα άφαβα πλαστικά χαμηλά στους προφυλακτήρες και τα φουσκωτά φτερά ενισχύουν παραπάνω τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του μοντέλου.
 

Εσωτερικό: Λιτή σχεδίαση με καλή ποιότητα

 Η καμπίνα του Dacia Duster έχει λιτό διάκοσμο, καλή ποιότητα υλικών και στιβαρή κατασκευή, που πείθει πως θα αντέξει στη σκληρή χρήση. Όσον αφορά τον τεχνολογικό εξοπλισμό, αυτός είναι πλήρης, και στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη αφής.
 

Χώροι: Ανετοι για 5 άτομα και 478 λίτρα για τις αποσκευές

Στα άνετα καθίσματα του Dacia Duster θα φιλοξενηθούν 5 άτομα. Στο εμπρός μέρος η καμπίνα έχει πλάτος 140 εκατοστά, και πίσω 134. Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 478 λίτρα.
 

Κινητήρας και επιδόσεις: Έχει μεγαλύτερη ισχύ με το LPG

Η συγκεκριμένη έκδοση του Dacia Duster έχει τον TCe κινητήρα 1 λίτρου, ο οποίος είναι διπλού καυσίμου, αφού δεν καίει μόνο βενζίνη αλλά και LPG. Όταν λειτουργεί μόνο με το πρώτο καύσιμο έχει ισχύ 91 ίππους, ενώ με το υγραέριο η ιπποδύναμη αυξάνεται και γίνεται 100 άλογα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο, 6 σχέσεων, και η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Η επιτάχυνση από 0 στα 100 χλμ/ώρα γίνεται μέσα σε 13 δευτερόλεπτα, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 7 λίτρα/100 χλμ.
 

Στο δρόμο: Αρχηγός στο χώμα!

Το ανανεωμένο Dacia Duster έχει πιο καλά ηχομονωμένη καμπίνα, η οποία έχει μειώσει κατά πολύ τον θόρυβο στο εσωτερικό. Το ηλεκτρικό τιμόνι δε, είναι κοφτερό και ελαφρύ. Η ανάρτηση έχει σφικτή αίσθηση, αλλά παράλληλα απορροφά τις ανωμαλίες του εδάφους και προσφέρει αυξημένα όρια πρόσφυσης. Η απόσταση από το έδαφος κάνει το αυτοκίνητο ιδιαίτερα αποτελεσματικό στο χώμα.
 
Κλείνοντας, το Dacia Duster είναι ένα ιδιαίτερα value for money SUV το οποίο προσφέρει off-road δυνατότητες, άνετους χώρους και μεγάλο χώρο αποσκευών. Η έκδοση με το υγραέριο, έχει επιπλέον «ατού» τα χαμηλά έξοδα μετακίνησης.