Βελτίωση αυτοκινήτου: Πότε αξίζει και πότε όχι;
Με τη βελτίωση φέρνεις ακριβώς στα μέτρα σου ένα αυτοκίνητο.
Με αλλαγή σε φρένα και αμορτισέρ κάνεις το αυτοκίνητο πιο ασφαλές.
Βελτίωση μοτέρ: Εδώ τα πράγματα ξεφεύγουν σε τιμές, υπάρχει και ρίσκο αξιοπιστίας.
Το αν αξίζει ή όχι εξαρτάται από τα «θέλω» και την τσέπη του καθενός.
Με τη βελτίωση φέρνεις ακριβώς στα μέτρα σου ένα αυτοκίνητο.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξελίσσουν τα μοντέλα τους με κριτήριο τον μέσο χρήστη που έχει θέσει ως target group της. Ως εκ τούτου, μπορεί το αποτέλεσμα σαν σύνολο να καλύπτει την πλειοψηφία των αναγκών του εκάστοτε ιδιοκτήτη, ωστόσο υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ορισμένοι κάτοχοι να θέλουν να τροποποιήσουν συγκεκριμένα εξαρτήματα, προκειμένου να τα φέρουν πιο κοντά στις δικές τους προτιμήσεις.
Κάπου εδώ έρχεται η βελτίωση, με την οποία ο κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να εξατομικεύσει το αυτοκίνητό του και να το κάνει καλύτερο, σύμφωνα πάντα με τα δικά του κριτήρια.
Με αλλαγή σε φρένα και αμορτισέρ κάνεις το αυτοκίνητο πιο ασφαλές
Η αρχή θα πρέπει να γίνεται από τα φρένα και το σύστημα ανάρτησης του αυτοκινήτου, μιας και έτσι το όχημα γίνεται πιο ασφαλές, αφού θα μπορεί να ακινητοποιηθεί νωρίτερα –κάτι ιδιαίτερα σημαντικό σε μια έκτακτη ανάγκη- και θα έχει βελτιωθεί η οδική του συμπεριφορά στις στροφές. Εδώ χρειάζεται προσοχή και το κυριότερο πλήρης γνώση για τη χρήση που προορίζεται να έχει το αυτοκίνητο. Μια υπερβολικά σκληρή ανάρτηση σε όχημα καθημερινής χρήσης που δεν μπαίνει στην πίστα θα καταπονεί το αμάξωμα και τους επιβάτες χωρίς ουσιαστικό λόγο, ενώ τα τακάκια φρένων που είναι εξελιγμένα για αγωνιστική χρήση δεν αποδίδουν σωστά όταν δεν έχουν ζεσταθεί επαρκώς.
Βελτίωση μοτέρ: Εδώ τα πράγματα ξεφεύγουν σε τιμές, υπάρχει και ρίσκο αξιοπιστίας
Οι turbo κινητήρες είναι πιο εύκολο να αποδώσουν περισσότερα άλογα σε σχέση με τους ατμοσφαιρικούς. Από τη στιγμή που κάποιος μηχανικός θα βάλει «χέρι» στο μοτέρ, και κάποιος προγραμματιστής επέμβει στον εγκέφαλο, χρειάζεται προσοχή προκειμένου η «συνταγή» να είναι αξιόπιστη. Δεν σημαίνει πως όλα τα βελτιωμένα μοτέρ κινδυνεύουν να καταστραφούν, ωστόσο οι εργασίες θα πρέπει να γίνονται από μηχανικούς που έχουν εμπειρία επάνω στον κινητήρα που θέλετε να βελτιώσετε και ο επαναπρογραμματισμός να γίνεται με γνώμονα την ασφαλή λειτουργία και όχι την επίτευξη εντυπωσιακών αριθμών εις βάρος της αξιοπιστίας.
Το αν αξίζει ή όχι εξαρτάται από τα «θέλω» και την τσέπη του καθενός
Μπορεί οι καιροί να έχουν αλλάξει, αλλά η βελτίωση δεν έχει πεθάνει! Η απάντηση στο αν αξίζει τον κόπο να βάλει κανείς «χέρι» στο αυτοκίνητό του εξαρτάται τόσο από το βαλάντιο του καθενός, όσο και από τις προσδοκίες που έχει από το όχημά του. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν αυτοί που θεωρούν πως το εργοστάσιο ξέρει καλύτερα και δεν αποκλίνουν από τις επιλογές του ΟΕΜ κατασκευαστή.
Σελ. 2 | Με τη βελτίωση φέρνεις ακριβώς στα μέτρα σου ένα αυτοκίνητο |
Σελ. 3 | Φρένα-αμορτισέρ: Όλα (θα έπρεπε να) ξεκινάνε από εδώ |
Σελ. 4 | Βελτίωση κινητήρα: Τώρα μπαίνουμε στα βαθιά |
Σχολιάστε |