autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Φρένα-αμορτισέρ: Όλα (θα έπρεπε να) ξεκινάνε από εδώ

Φρένα-αμορτισέρ: Όλα (θα έπρεπε να) ξεκινάνε από εδώ

29/7/2024

Μια βελτίωση που σίγουρα αξίζει είναι να επέμβεις στο σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου. Ένα σετ τακάκια και δίσκοι, ή μεγαλύτερα φρένα από κάποια άλλη έκδοση, είναι επιλογές που θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπο. Όπως λέει και το ρητό, ποτέ δεν μπορείς να έχεις υπερβολικά καλά φρένα.

Αν θες να αλλάξεις αμορτισέρ και ελατήρια, οι επιλογές και οι συνδυασμοί είναι πιο πολύπλοκοι και εξαρτώνται από διαφορετικούς παράγοντες, όμως πραγματικά μπορεί να μεταμορφώσει το αυτοκίνητο. Από τη στιγμή που έχεις αποφασίσει να βελτιώσεις το όχημά σου στο συγκεκριμένο τομέα, σίγουρα θα θεωρείς πως η εργοστασιακή ανάρτηση παραείναι μαλακή για τα γούστα σου. Το πόσο σκληρότερα αμορτισέρ θα βάλεις όμως, εξαρτάται από τη χρήση που κάνεις. Αν θες να οδηγείς σβέλτα με το καθημερινό σου αυτοκίνητο, ένα σετ πιο σφικτών αμορτισέρ θα σε καλύψει.

Στην περίπτωση που κυνηγάς την κορυφή της στροφής ακόμα και μεταξύ των διαδρόμων του super market, τότε μάλλον θα θέλεις μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση, η οποία θα σου επιτρέψει να σετάρεις το αυτοκίνητο ακριβώς στα μέτρα σου, βρίσκοντας το ιδανικό-για εσένα- σημείο μεταξύ άνεσης και απόλυτου κρατήματος.
Προσοχή όμως: Μια κακορυθμισμένη ανάρτηση θα χειροτερέψει τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου, κάτι που μπορεί να αποδειχθεί μέχρι και επικίνδυνο. Παράλληλα, θα πρέπει να μάθεις από την αρχή το όχημά σου, ενώ στην περίπτωση που το όχημα είναι οικογενειακό, καλό είναι να σκεφτείς και τις ανάγκες των υπόλοιπων μελών του σπιτιού.

Αντίστοιχα μπορεί να κάνεις υπερβολές με τα φρένα. Μπορεί τα «θεόσκληρα» τακάκια που βγάζουν σπίθες να είναι τέλεια για το αυτοκίνητο του κολλητού σου, ο οποίος είναι κάθε δεύτερο ΣΚ στην πίστα, όμως σε κανονικές συνθήκες «δρόμου» αυτά αργούν να ζεσταθούν, και αν χρειαστεί να φρενάρεις ένα πρωί που πηγαίνεις στη δουλειά, ίσως να μην καταφέρεις να σταματήσεις έγκαιρα.

Η βελτίωση της ανάρτησης και των φρένων, πάντα σε συνδυασμό με τα κατάλληλα ελαστικά, θα αυξήσει κατά πολύ τα όρια πρόσφυσης του αυτοκινήτου, σε βαθμό που μπορεί να μην σε ενδιαφέρει η αύξηση της ιπποδύναμης, ειδικά στην περίπτωση που είσαι εραστής των στροφών. Ειδάλλως, θα πρέπει να επέμβεις και στο μοτέρ.

Σελ.
1
Βελτίωση αυτοκινήτου: Πότε αξίζει και πότε όχι;
Σελ.
2
Με τη βελτίωση φέρνεις ακριβώς στα μέτρα σου ένα αυτοκίνητο
Σελ.
3
Φρένα-αμορτισέρ: Όλα (θα έπρεπε να) ξεκινάνε από εδώ
Σελ.
4
Βελτίωση κινητήρα: Τώρα μπαίνουμε στα βαθιά