Με τη βελτίωση φέρνεις ακριβώς στα μέτρα σου ένα αυτοκίνητο
Πολλοί έχουν συνυφάνει το βελτιωμένο αυτοκίνητο με οχήματα που βλέπαμε στο πρώτο The Fast and The Furious και στο Need For Speed Underground: Οχήματα με ακραία bodykits, έντονα χρώματα, ηχοσυστήματα που αρμόζουν σε club και εξατμίσεις που ακούγονται 4 οικοδομικά τετράγωνα πιο μακριά.
Παρόλο που υπάρχουν και τέτοια παραδείγματα, η πραγματικότητα διαφέρει αρκετά, αφού κατά κανόνα βελτιώνοντας το αυτοκίνητό σου ουσιαστικά το φέρνεις στα μέτρα που εσύ θες.
Όταν η εκάστοτε εταιρεία εξελίσσει ένα όχημα, οποιοδήποτε και αν είναι αυτό, οι σχεδιαστές και οι μηχανολόγοι δεν έχουν στο μυαλό τους εσένα και εμένα. Το εξελίσσουν με γνώμονα το μέσο όρο χρήστη για την εκάστοτε κατηγορία. Με βάση αυτό, μπορεί το αυτοκίνητο να είναι εξαιρετικό σαν σύνολο, ωστόσο εσένα ίσως κάτι να σου λείπει. Μπορεί η ανάρτησή του να είναι πολύ μαλακή για τα γούστα τα δικά σου, αλλά για κάποιο άλλο κάτοχο να είναι τέλεια. Και κάπου εδώ έρχεται η βελτίωση. Αξίζει όμως σε κάθε περίπτωση;
Αν δούμε το αυτοκίνητο αποκλειστικά σαν εργαλείο, τότε όχι, η βελτίωση δεν αξίζει. Μια χαρά είναι «από τη μάνα του» και δεν χρειάζεται να του βάλεις χέρι. Θα πετάξεις τα λεφτά σου, μιας και δύσκολα θα τα πάρεις πίσω, αν αποφασίσεις να το πουλήσεις.
Δεν είμαστε όλοι οι «βενζινοαίματοι» το ίδιο όμως. Για πολλούς το αυτοκίνητο και η οδήγηση είναι το χόμπι μας, και αντί να κάνουμε άλλες ασχολίες προτιμούμε να δαπανούμε κάποια ποσά για να κάνουμε το όχημά μας καλύτερο, τουλάχιστον σύμφωνα με τα δικά μας γούστα.
Σελ. 1 | Βελτίωση αυτοκινήτου: Πότε αξίζει και πότε όχι; |
Σελ. 2 | Με τη βελτίωση φέρνεις ακριβώς στα μέτρα σου ένα αυτοκίνητο |
Σελ. 3 | Φρένα-αμορτισέρ: Όλα (θα έπρεπε να) ξεκινάνε από εδώ |
Σελ. 4 | Βελτίωση κινητήρα: Τώρα μπαίνουμε στα βαθιά |