Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Μεγάλη άνοδος 13% για τις πωλήσεις ηλεκτρικών παγκοσμίως

Μεγάλη άνοδος 13% για τις πωλήσεις ηλεκτρικών παγκοσμίως

26/7/2024

Πάνω από το 60% των πωλήσεων ανήκει στους Κινέζους
Κατά 25% η ετήσια αύξηση των πωλήσεων παγκοσμίως
Για το ίδιο διάστημα κατέγραψαν πτώση κατά 7% στην Ευρώπη
Παρά ταύτα οι προβλέψεις των παγκόσμιων πωλήσεων φθήνυναν κατά 5%

Πάνω από το 60% των πωλήσεων ανήκει στους Κινέζους

«Βίοι αντίθετοι» για τις πωλήσεις που σημείωσαν τον περασμένο μήνα τα ηλεκτρικά μοντέλα. Η μια όψη του νομίσματος φανέρωσε μια «γενναία» αύξηση της τάξεως του 13% σε σχέση με τον Ιούνιο του 2023, η οποία λίγο - πολύ, πυροδοτήθηκε από την κινεζική αγορά. Στους Κινέζους οφείλονται οι μισές και πλέον κινήσεις, καθώς μιλάμε για πάνω από το 60% συνόλου, καθώς η αυξανόμενη διαθεσιμότητα των ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και οι πωλήσεις-ρεκόρ από τις κορυφαίες εταιρείες της: Από την μια η ΒΥD, η οποία γνώρισε την αύξηση κατά 35% στην ετήσια βάση του αριθμού των πωλήσεων που πραγματοποίησε, κυρίως χάρη στην συμβολή των ηλεκτρικών μοντέλων Dynasty και Ocean.

Κατά 25% η ετήσια αύξηση των πωλήσεων παγκοσμίως

Όσον αφορά την Chery, η δική της ετήσια αύξηση έφτασε το 38%. Μάλιστα, το πλέον εντυπωσιακό ποσοστό αφορά τις πωλήσεις νέων ενεργειακών οχημάτων τον μήνα Ιούνιο, η οποία έφτασε το 230,6%. Τέλος, η Geely ανέφερε την ετήσια αύξηση της τάξεως του 24%, ενώ οι δικές της πωλήσεις που αφορούν τα νέα ενεργειακά οχήματα αυξήθηκαν κατά 88%. Επιπρόσθετα, σε ό,τι έχει να κάνει με τους αριθμούς των πωλήσεων plug-in υβριδικών μοντέλων, το σύνολο των πωλήσεων σε παγκόσμια κλίμακα έφτασε τις 1,4 εκατομμύρια μονάδες τον τρέχοντα μήνα, ποσοστό αυξημένο κατά 25% σε ετήσια βάση. Από αυτά τα κομμάτια, οι 860 χιλιάδες αφορούν (και πάλι) την αγορά της Κίνας.

Για το ίδιο διάστημα κατέγραψαν πτώση κατά 7% στην Ευρώπη

Όμως, όπως αναφέραμε και στην αρχή, το νόμισμα έχει δύο όψεις. Για το ίδια χρονικό διάστημα στην Ευρώπη, οι μηνιαίες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7%, περί τις 300 χιλιάδες μονάδες. Φινλανδία, Ιρλανδία και Ολλανδία είναι οι χώρες οι οποίες αποτελούν τις «αρνητικές πρωταγωνίστριες», διότι κατέγραψαν τις μεγαλύτερες απώλειες, ενώ η χώρα με την μεγαλύτερη δραστηριότητα ήταν η Ιταλία, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 34%, ειδικά μετά την εισαγωγή κρατικών κινήτρων. Όσον αφορά τις άλλες κύριες αγορές, αυτές της Βόρειας Αμερικής σε Καναδά και ΗΠΑ, εμφάνισαν αύξηση κατά 6%.

Παρά ταύτα οι προβλέψεις των παγκόσμιων πωλήσεων φθήνυναν κατά 5%

Τι γίνεται όμως από εδώ και πέρα; Η αλήθεια είναι πως το τελευταίο διάστημα, οι ζήτηση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει σημειώσει ύφεση μετά την συνεχή (και κατακόρυφη) άνοδο των περασμένων ετών, καθώς φαίνεται πως οι καταναλωτές προτιμούν την αναμονή για πιο προσιτά μοντέλα ή επιλέγουν υβριδικές εναλλακτικές λύσεις. Μάλιστα, οι ίδιες οι εταιρείες φροντίζουν να χαμηλώνουν τα νούμερα σχετικά με τις προβλέψεις πωλήσεών τους ως και 5%. Σε νούμερα, οι αναμενόμενες πωλήσεις αναμένονται στο 16,6% .

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

Σχετικες επιχειρησεις