Οι οπτικές διαφορές του VW Golf GT από τα υπόλοιπα μοντέλα
Η VW έδωσε στο Golf GT τις δέουσες πινελιές προκειμένου να το διαφοροποιήσει από τα υπόλοιπα μοντέλα. Ο προφυλακτήρας εμπρός είναι πιο δυναμικός, με τον κεντρικό αεραγωγό σκούρου χρώματος ανάμεσα από τα φανάρια διαθέτει δύο ζεύγη χαρακτηριστικών λωρίδων, ενώ στο πίσω μέρος η διπλή απόληξη της εξάτμισης υπογραμμίζει τον σπορτίφ «χαρακτήρα» του αυτοκινήτου. Βέβαια, όντας «κάτω» από το GTI, η συνολική εμφάνιση είναι πιο «ήπια» από αυτή του δίλιτρου μοντέλου.
Οι ζάντες του VW Golf GT είναι 17 ιντσών και πίσω από αυτές βρίσκονται δίσκοι ίδιων διαστάσεων με αυτούς του GTI, διαμέτρου 312 και 286 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Παράλληλα η ανάρτηση είναι κατά 1,5 εκατοστό χαμηλότερη και έχει πιο σφικτές ρυθμίσεις, για να ανταπεξέρχεται καλύτερα στη γρήγορη οδήγηση.
Οι διαφορές στο εσωτερικό είναι λίγες. Εμπρός υπάρχουν ημι-bucket καθίσματα με καλή πλευρική στήριξη, το τιμόνι είναι δερμάτινο με λογότυπο «GT» ενώ στον πίνακα οργάνων βρίσκεται ένα όργανο πίεσης υπερπλήρωσης του μοτέρ.
Η sport και ταυτόχρονα πολιτισμένη συμπεριφορά του VW Golf GT στο δρόμο
Στο δρόμο το VW Golf GT αντικατοπτρίζει την εμφάνισή του, μιας και είναι διακριτικά σπορτίφ, παραμένοντας όμως πολιτισμένο.Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι πιο μαλακή από αυτή του GTI και περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος χωρίς να θυσιάζει την άνεση. Αυτό, σε συνδυασμό με τα ισχυρά φρένα, επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί σβέλτα με αυτοπεποίθηση. Η εναλλαγή μεταξύ μηχανικού υπερσυμπιεστή και turbo γίνεται ιδιαίτερα ομαλά, με τη διαφορά στον ήχο μετά τις 3.000 στροφές να μαρτυρά πως η τουρμπίνα έχει αναλάβει τον πρωταγωνιστικό ρόλο της επιτάχυνσης.
Παρόλο που η VW δημιούργησε το Golf GT με κύριο στόχο τη μείωση της κατανάλωσης, στη χώρα μας το αυτοκίνητο απέκτησε το χαρακτήρα ενός «Baby GTI», έχοντας ισχύ που ήταν σχεδόν ανήκουστη από έναν εργοστασιακό κινητήρα 1.400 κυβικών ευρείας παραγωγής. Το μοντέλο έμεινε σε παραγωγή μέχρι το 2008, μέχρι τη στιγμή που το Golf MK5 έδωσε τη θέση του στο MK6.
Μπορεί να μην ήταν η πρώτη φορά στην ιστορία που χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της διπλής υπερτροφοδότησης, ωστόσο το Golf GT είναι το αυτοκίνητο που έκανε τη συγκεκριμένη τεχνολογία προσβάσιμη σε μια ευρεία μάζα οδηγών, τόσο στην Ευρώπη όσο και παγκοσμίως, εδραιώνοντας την παράλληλα στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού.
Σελ. 1 | VW Golf GT: Το Golf με τον «τουρμποκομπρέσσορα» |
Σελ. 2 | Έχουν περάσει 19 χρόνια από το ντεμπούτο του VW Golf GT |
Σελ. 3 | Οι οπτικές διαφορές του VW Golf GT από τα υπόλοιπα μοντέλα |