Kia Picanto 1.0: Μεγαλύτερο και ωριμότερο
Διαβάστηκε από 88019 αναγνώστες - 29/5/2013
Κατανάλωση: 4.9 λτ./100 χλμ
O βενιαμίν της γκάμας της Kia παραμένει γιΆ αυτήν το αυτοκίνητο που ανεβάζει κατά πολύ τις πωλήσεις της φίρμας. Ο Κορεάτης κατασκευαστής πούλησε παραπάνω από ένα εκατομμύριο μοντέλα από το απερχόμενο Picanto στα επτά χρόνια της καριέρας του. Εξίσου επιτυχημένη πορεία έχει και το νέο Picanto. Κύριο σχεδιαστικό χαρακτηριστικό του, είναι το «εταιρικό προσωπείο» της Kia με τους φαρδείς προφυλακτήρες που δίνουν στο αυτοκίνητο ένα μυώδες παρουσιαστικό και τα ιδιαίτερα κομψά και γωνιώδη πίσω φώτα. Βασισμένο στο Hyundai i10, το νέο Picanto είναι έξι πόντους πιο μακρύ από το προηγούμενο και με 1,5 πόντο μακρύτερο μεταξόνιο.
Κινητήρας που προσφέρει πολλά
Και δεν ζητάει πολλά. Ο μικρός 3κύλινδρος κινητήρας αποδίδει 69 άλογα και εκπέμπει 99 γρ./χλμ CΟ2. Οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές τηρουμένων των αναλογιών της κατηγορίας, με τη μέγιστη ροπή του κινητήρα να αποδίδεται στις 3.500 σ.α.λ., χωρίς να είναι δαπανηρό σε καύσιμο, μιας κι απαιτούνται 4,9 λτ./100χλμ. Η κίνηση στην πόλη είναι παιχνιδάκι μιας και οι μικρές διαστάσεις βοηθούν πολύ στην ευελιξία της κίνησης και στο παρκάρισμα. Σε αυτές τις χαμηλές ταχύτητες, ένα βουητό από τον κινητήρα κάνει αισθητή την παρουσία του, ενώ στον αυτοκινητόδρομο και σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ/ώρα, ο αεροδυναμικός θόρυβος από τον αέρα και το δρόμο, είναι περιορισμένος κατά πολύ.
Με προσανατο-λισμό την άνεση
Πρωταρχικός στόχος είναι η άνεση των επιβατών που μεταφράζεται στο ότι, το κράτημα έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα, χωρίς αυτό να σημαίνει όμως, ότι το μίνι υπολείπεται σε οδική συμπεριφορά, χωρίς να έχει την αμεσότητα του i10. Το τιμόνι δεν έχει την απαιτούμενη πληροφόρηση, ειδικά όταν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί λίγο σβέλτα, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αρκετές. Παρά ταύτα, το Picanto θα συμπεριφερθεί συγκροτημένα και δε θα τρομάξει τον οδηγό του.