Η ιστορία του Suzuki Alto είναι μεγάλη, με τις ρίζες του να κρατούν από τη δεκαετία του 70, όταν τα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας είχαν σημαντικό αγοραστικό μερίδιο. Το Alto, πλέον έχει αλλάξει άρδην και είναι πια ένα αυτοκίνητο πόλης που μπορεί να προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα στον οδηγό του.
Δεν τα πάει κι άσχημα...
... από εμφάνιση, η οποία διαθέτει χαρακτήρα, με τα βλέμματα να συγκεντρώνονται στα μεγάλα φωτιστικά σώματα, ενώ γενικότερα ο σχεδιασμός του αμαξώματος αποπνέει ένα δυναμισμό. Τα πίσω φώτα είναι τονισμένα αρκετά, συγκριτικά με τη μικρή 5η πόρτα. Οι σχεδιαστές όμως, κόπιασαν αρκετά, ώστε οι διαστάσεις του αμαξώματος να παραμείνουν μικρές, ενώ παράλληλα το Alto ωφελήθηκε από την ελαφρύτερη και βελτιωμένη σιλουέτα του, τόσο σε επίπεδο κατανάλωσης, όσο και ρύπων. Οι τελευταίοι δε, έχουν πέσει κάτω από τα 100 γρ./χλμ, στα 99 για την ακρίβεια, επίδοση η οποία ενισχύεται κι από τον εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας για τόσο μικρό αυτοκίνητο, ο οποίος ανέρχεται στο 0,30.
Ο κινητήρας που κινεί το Alto είναι 3κύλινδρος, μετακόμισε από το συγγενικό Splash, αλλά αποδίδει 3 επιπλέον ίππους (68 ίππους στις 6.000 σ.α.λ.), ενώ στις καλές επιδόσεις συμβάλλει και το μειωμένο βάρος, το οποίο δεν ξεπερνά τα 900 κιλά. Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά συμβάλλουν και στον τομέα της κατανάλωσης, η οποία κατά τη διάρκεια των μετρήσεων μας έφτασε τα 5,5 λτ./100 χλμ, κάνοντας το Alto εξίσου σβέλτο όσο και οικονομικό, ενώ η οδική συμπεριφορά του δεν πρόκειται να τρομάξει τον οδηγό ακόμα και σε συνθήκες πίεσης.