autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Τo Renault Clio πέρασε στην τέταρτη γενιά του, με τη γαλλική φίρμα να προικίζει το νέο μικρό της με πλήθος προσόντων και εμφάνιση που κεντρίζει το βλέμμα.

Το εσωτερικό του Clio αποπνέει την φρεσκάδα της εξωτερικής σχεδίασης, καθώς είναι, αν μη τι άλλο, διαφορετικό για την κατηγορία του, αποτελούμενο από ποιοτικά υλικά με καλή ποιότητα συναρμογής.

Renault Clio 0.9 Energy TCe: H αυτοκρατορία συνεχίζεται…

Διαβάστηκε από 88021 αναγνώστες - 29/5/2013

Κατανάλωση: 5.5 λτ./100 χλμ


Αναμφίβολα, το Clio αποτελεί ένα μοντέλο ορόσημο για τη γαλλική φίρμα, το οποίο πήρε τη σκυτάλη από το επίσης επιτυχημένο και θρυλικό 5άρι. Τα χρόνια πέρασαν και, έπειτα από τρεις γενιές, 22 χρόνια και 12.000.000 πωλήσεις, η 4η γενιά του Clio είναι γεγονός. 
Ριζοσπαστική εμφάνιση
Επειδή η πρώτη εντύπωση είναι αυτή που «μετράει», οι Γάλλοι σχεδιαστές έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και δημιούργησαν ένα εντυπωσιακό αμάξωμα, το οποίο είναι αρκετά μεγαλύτερο από τον προκάτοχο του. Το νέο μοντέλο είναι μεγαλωμένο κατά 8 εκατοστά, αγγίζοντας τα 4,06 μέτρα, ενώ αυξημένο κατά 2,5 εκατοστά είναι το πλάτος και το ύψος έχει χαμηλώσει κατά 4,5 εκατοστά. Η συνολική εντύπωση που σου δίνεται, όταν παρατηρείς το νέο Renault Clio, είναι πως έχεις να κάνεις με ένα μεγάλο και εντυπωσιακό αυτοκίνητο. Η φρεσκάδα είναι έκδηλη, με το μπροστινό μέρος, να αιχμαλωτίζει τα βλέμματα με τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, τα οποία πλαισιώνονται από τα LED φώτα ημέρας. Το νέο λογότυπο της Renault δεσπόζει στη μεγάλη μάσκα, ενώ παρατηρώντας από το προφίλ το Clio, το μάτι θα εστιάσει στις ενσωματωμένες χειρολαβές στις πίσω πόρτες, που του προσδίδουν ένα τόνο 2πορτου κουπέ αυτοκινήτου. Το οφθαλμόλουτρο ωστόσο, θα συνεχιστεί στο οπίσθιο μέρος του Clio που εντυπωσιάζει κι αυτό με την σειρά του, με τα ανάγλυφα φωτιστικά σώματα και τον πίσω προφυλακτήρα που θυμίζει διαχύτη. 
Εσωτερικό, φιλικό στο χρήστη
Το εσωτερικό του Clio αποπνέει την φρεσκάδα της εξωτερικής σχεδίασης, αποτελούμενο από ποιοτικά υλικά με καλή ποιότητα συναρμογής, πλην ελαχίστων σημείων. Στην κεντρική κονσόλα ενσωματώνεται η οθόνη του συστήματος infotainment Media Nav. Σε ικανοποιητικά επίπεδα κινείται και η εργονομία, όπως κι οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες.  
Ανετο και ασφαλές στο δρόμο
Το νέο Clio συνεχίζει την πολύ καλή πορεία του προκατόχου του στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, η οποία παραμένει πολύ καλή και στο νέο μοντέλο. Η ανάρτηση, ως φαίνεται, διαθέτει διττή προσωπικότητα, μιας και καταφέρνει να συνδυάζει εξαιρετικά πολύ καλή ποιότητα κύλισης και εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Για την πρώτη περίπτωση, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος μένουν εκτός της καμπίνας των επιβατών, ενώ στη δεύτερη περίπτωση και μόλις οι στροφές ξεκινήσουν, το Clio, θα περάσει απροβλημάτιστα και σβέλτα από κάθε είδους καμπή. Το ESP δουλεύει διακριτικά και αποτάσσει κάθε υποστροφική τάση. Στον αυτοκινητόδρομο, το Clio αποδίδει επίσης καλά με κύριο χαρακτηριστικό την ευθυβολία, αλλά μελανό σημείο του είναι  ο αεροδυναμικός θόρυβος, που γίνεται έντονος σε ταχύτητες ανώτερες των 120 χλμ/ώρα. 
Μικρός και σβέλτος
Η Renault επέλεξε το Clio για να λανσάρει τον ολοκαίνουργιο κινητήρα των 3 κυλίνδρων και των 900 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 90 ίππους και 135 Nm. Ικανοποιητικές είναι κι οι επιδόσεις του νέο Clio, μιας κι απαιτούνται μόλις 12,6 δτ για να ολοκληρωθεί η διαδικασία των 0-100 χλμ/ώρα. Το χειροκίνητο 5τάχυτο κιβώτιο δεν θα σας ενθουσιάσει με την αίσθηση που σας παρέχει, αλλά η κλιμάκωση του είναι τέτοια για να προσφέρει το κάτι παραπάνω στον τομέα της κατανάλωσης. Η τελευταία βέβαια στις μετρήσεις που πραγματοποιήσαμε ξεφεύγει από το εργοστασιακό νούμερο των 4,3 λτ.100χλμ, και σε κανονικούς προς σβέλτους ρυθμούς εμείς είδαμε 5,5 λτ./100 χλμ. αλλά να μην ξεχνάμε πως το Clio αποδίδει 90 ίππους, αποτελώντας έτσι το πιο σβέλτο του συγκριτικού (εξαιρείται το Yaris HSD). Ένα ακόμα συν του νέου Renault Clio είναι η απαλλαγή του από την καταβολή τελών κυκλοφορίας λόγω των 99 γρ./χλμ. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ