Από το 1998 που κυκλοφόρησε, το smart έχει γίνει το απόλυτο hit για την πόλη και όχι άδικα. Δημοφιλές για την ευελιξία και το ιδιαίτερο lifestyle που λανσάρει, το μίνι αυτοκίνητο λύνει με ευκολία το γρίφο «κίνηση στην πόλη». Πρόσφατα, η ανανεωμένη δεύτερη γενιά του μοντέλου, δέχθηκε ακόμη μια μικρή στιλιστική επέμβαση από τους σχεδιαστές της φίρμας. Οι επεμβάσεις αφορούν μόνο στην εξωτερική εικόνα και δεν έχει γίνει καμία αλλαγή στο εσωτερικό ή στα μηχανικά μέρη.
Για το θεαθήναι
Η πιο έντονη σχεδιαστική διαφορά είναι η μεταφορά του χρωμιωμένου λογότυπου στη νέα κυψελοειδή μάσκα, η οποία περιλαμβάνει πλαίσιο σε ασημί χρώμα για τις εκδόσεις εξοπλισμού passion & pulse. Επίσης, υπάρχει νέο μπροστινό spoiler και μεγαλύτερη κυψελωτή εισαγωγή αέρα. Κυψελωτός είναι και ο νέος «διαχύτης» στο πίσω μέρος, τη στιγμή που υπάρχουν νέα πλευρικά σπόιλερ, καθρέφτες στο χρώμα του πλαισίου tridion και νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου στάνταρ στην έκδοση passion.
3κύλινδρη καρδιά
Η ένδειξη cdi δηλώνει την ύπαρξη του turbodiesel 3κύλινδρου, 0,8 λτ. κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 54 ίππους. Η απόκριση του κινητήρα κρίνεται καλή και μόνο κάποιοι κραδασμοί, όταν το μοτέρ είναι κρύο, θα σας ενοχλήσουν. Αυτό που δεν θα σας ενθουσιάσει, είναι η λειτουργία κι απόκριση του αυτόματου κιβωτίου, το οποίο παρουσιάζει υστέρηση στις αλλαγές και στο kickdown. Μεγάλο «ατού» του κινητήρα όμως, είναι οι χαμηλές εκπομπές CO2 (87 γρ./100 χλμ.) που απαλλάσσουν τον ιδιοκτήτη από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Η κατανάλωση καυσίμου, κατά τη διάρκεια των μετρήσεων
ανήλθε στα 5,4 λτ./100 χλμ.
ΔώσΆ του πόλη
Το μεγάλο πλεονέκτημα του smart φυσικά είναι η ευκολία με την οποία κινείται, ελίσσεται και παρκάρει στην πόλη, λόγω του μόλις 2,695 μ. αμαξώματός του.
Το διθέσιο smart fortwo κινείται χωρίς να προβληματίσει τους επιβάτες του, στους οποίους παρέχει ικανοποιητική άνεση.