H μόδα των 3κύλινδρων
Το SEAT Ibiza διαθέτει το γνωστό 3κύλινδρο κινητήρα του Group VAG, ο οποίος αποδίδει 75 ίππους. Η ροπή είναι αρκετή και είναι αυτή που θα εκτιμηθεί δεόντως, μιας και η γενικότερη λειτουργία του κινητήρα είναι αρκετά τραχιά σε όλο το φάσμα στροφών, ενώ χαμηλά δεν είναι και όσο ελαστικό θα θέλαμε. Το 5τάχυτο κιβώτιο δεν ξεχωρίζει για το κούμπωμα του, ενώ κι η κλιμάκωση είναι αραιή για diesel κινητήρα. Όλα αυτά όμως θα ξεχαστούν μονομιάς, όταν θα διαπιστώσετε την κατανάλωση των μόλις 5,5 λτ./100χλμ.
Επιπλέον, το SEAT Ibiza, απαλλάσσεται των τελών κυκλοφορίας, μιας κι εκπέμπει μόλις 99 γρ./χλμ CO2.
Ανετο και σταθερό
Η ανάρτηση χαρακτηρίζεται ως ελαφρώς σφιχτή, ωστόσο δεν θα ενοχλήσει τους επιβαίνοντες, ενώ προσφέρει και πολύ καλή σταθερότητα, τόσο στις ευθείες, όσο και στις στροφές, τηρουμένων των αναλογιών βέβαια.
Το τιμόνι χωρίς να είναι ξυράφι, θα σας προσφέρει επαρκή πληροφόρηση, ενώ η αίσθηση των φρένων δεν θα σας ενθουσιάσει.
Εσωτερικό, λιτό αλλά ευχάριστο
Ο εσωτερικός διάκοσμος του Ibiza δεν έχει αλλαγές συγκριτικά με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Η ποιότητα κατασκευής είναι προσεγμένη, η γενικότερη εικόνα λιτή, αλλά ευχάριστη, με τους χώρους για τους επιβάτες να ικανοποιούν 4 άτομα.