autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το ισπανικό μικρό διατηρεί τα νεανικά στοιχεία για τα οποία έχει αγαπηθεί από το αγοραστικό του κοινό, ενώ είναι ταυτόχρονα οικονομικό, λόγω του diesel κινητήρα των 1,2 λίτρων.

    SEAT Ibiza 1,2 TDI: Νεανικό κι οικονομικό

    Διαβάστηκε από 88018 αναγνώστες - 29/5/2013

    Κατανάλωση: 5.5 λτ./100 χλμ


    H μόδα των 3κύλινδρων 
    Το SEAT Ibiza διαθέτει το γνωστό 3κύλινδρο κινητήρα του Group VAG, ο οποίος αποδίδει 75 ίππους. Η ροπή είναι αρκετή και είναι αυτή που θα εκτιμηθεί δεόντως, μιας και η γενικότερη λειτουργία του κινητήρα είναι αρκετά τραχιά σε όλο το φάσμα στροφών, ενώ χαμηλά δεν είναι και όσο ελαστικό θα θέλαμε. Το 5τάχυτο κιβώτιο δεν ξεχωρίζει για το κούμπωμα του, ενώ κι η κλιμάκωση είναι αραιή για diesel κινητήρα. Όλα αυτά όμως θα ξεχαστούν μονομιάς, όταν θα διαπιστώσετε την κατανάλωση των μόλις 5,5 λτ./100χλμ. 
    Επιπλέον, το SEAT Ibiza, απαλλάσσεται των τελών κυκλοφορίας, μιας κι εκπέμπει μόλις 99 γρ./χλμ CO2. 
    Ανετο και σταθερό
    Η ανάρτηση χαρακτηρίζεται ως ελαφρώς σφιχτή, ωστόσο δεν θα ενοχλήσει τους επιβαίνοντες, ενώ προσφέρει και πολύ καλή σταθερότητα, τόσο στις ευθείες, όσο και στις στροφές, τηρουμένων των αναλογιών βέβαια. 
    Το τιμόνι χωρίς να είναι ξυράφι, θα σας προσφέρει επαρκή πληροφόρηση, ενώ η αίσθηση των φρένων δεν θα σας ενθουσιάσει. 
    Εσωτερικό, λιτό αλλά ευχάριστο
    Ο εσωτερικός διάκοσμος του Ibiza δεν έχει αλλαγές συγκριτικά με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Η ποιότητα κατασκευής είναι προσεγμένη, η γενικότερη εικόνα λιτή, αλλά ευχάριστη, με τους χώρους για τους επιβάτες να ικανοποιούν 4 άτομα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ