autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Μικρά Diesel έως 15.000 ευρώ: Τα κάνουν όλα και συμφέρουν

Διαβάστηκε από 47495 αναγνώστες

Μόλις έγινε το «μπαμ» με την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης, αυτομάτως οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων μοντέλων εκτοξεύτηκαν στα ύψη. Κι όχι άδικα.

Renault Clio 1,5 dCi
+ Κατανάλωση κινητήρα, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, σχεδίαση, κόστος χρήσης, εξοπλισμός
Ανεση ανάρτησης, χώρος για το κεφάλι στο πίσω κάθισμα, 
πρακτικότητα

Toyota Yaris 1,4D-4D
+ Κινητήρας – επιδόσεις, χώροι, πρακτικότητα, εργονομία, ευελιξία
Τιμή, σχεδίαση εσωτερικού, 
μη μηδενικά τέλη

Ford Fiesta 1,6 TDCi
+ Κινητήρας, κατανάλωση, 
μηδενικά τέλη κυκλοφορίας 
- Απροθυμία κινητήρα χαμηλά, ατέλειες στη συναρμογή, απουσία χειρολαβών για επιβάτες

Peugeot 208 1,4 HDi
+ Μοντέρνα εμφάνιση, ευχάριστη οδική συμπεριφορά
- Ευχρηστία οθόνης πολυμέσων

Chevrolet Aveo 1,3 D
+ Επιδόσεις, σύστημα R-Link, 
χώροι
- Τραχύτητα κινητήρα στις χαμηλές στροφές

Fiat Punto 1,3Mjet
+ Χαμηλή κατανάλωση, ποιότητα εσωτερικού
- Αίσθηση επιλογέα

Μόλις κάθισε ο κουρνιαχτός από τον ενθουσιασμό και τον επαναπροσδιορισμό της αγοράς αυτοκινήτου ελέω ενός τόσο σημαντικού γεγονότος για την αυτοκίνηση, τότε ξεκαθάρισε και το τοπίο όσον αφορά στο μέλλον των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων. Έτσι, εδώ και πολλούς μήνες, στην κορυφή των πωλήσεων έχει στρογγυλοκαθίσει η κατηγορία των πετρελαιοκίνητων μικρών και δεν προβλέπεται να αποκαθηλωθεί για πολύ καιρό ακόμα. Βλέπετε, τα μικρά αυτοκίνητα μόνο μικρά δεν είναι και, καλώς ή κακώς, η φράση κλισέ που τα συνοδεύει «έχουν χώρους μικρομεσαίου», βρίσκει σΆ αυτά την απόλυτη εφαρμογή. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις