autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το Fiat Punto έχει κατανάλωση μόλις 3,5 λτ./100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 αγγίζουν τα 90 γρ./χλμ.

O κινητήρας του Ford Fiesta, πέρα από την πολιτισμένη και χωρίς κραδασμούς λειτουργία του, καταναλώνει ελάχιστα, μόλις 3,3 λτ./100 χλμ. με τις εκπομπές CO2 να είναι μόλις 87 γρ./χλμ.

Κατανάλωση – Τέλη: Κάτω από 4λτ./100 χλμ η κατανάλωση

Διαβάστηκε από 47498 αναγνώστες

Η πλειοψηφία των μοντέλων που συγκρίνουμε, καταναλώνει εξαιρετικά μικρή ποσότητα καυσίμου μιας και στα πέντε από τα έξι μοντέλα που δοκιμάσαμε, η εργοστασιακή τους κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 4 λτ./100 χλμ. Μόνο το Chevrolet Aveo 1,3 έχει εργοστασιακή κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ, ενώ και τέσσερα στα έξι απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. 
Εξαιρετικός αποδεικνύεται ο κινητήρας του Ford Fiesta. Πέρα από την πολιτισμένη και χωρίς κραδασμούς λειτουργία του, ο πραγματικός άσος στο μανίκι του 1,6 TDCi είναι η οικονομία καυσίμου, αφού η κατανάλωση είναι 3,3 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 μόλις 87 γρ./χλμ. Οικονομία εις διπλούν δηλαδή. 
Πασπαρτού μοτέρ όμως, είναι και αυτό που διαθέτει το Renault Clio 1,5 dCi, με κατανάλωση 3,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα που διανύει, με τον παραγόμενο θόρυβο να φιλτράρεται κατά πολύ και να μην φτάνει στην καμπίνα των επιβατών. Επιπλέον κι εδώ έχουμε απαλλαγή από την ετήσια καταβολή τελών. 
Στα ίδια επίπεδα κυμαίνεται κι η απόδοση του 1.300άρη κινητήρα της Fiat, με τους 85 ίππους. Το Fiat Punto έχει κατανάλωση μόλις 3,5 λτ./100 χλμ, ίδια γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα με το Clio (90 γρ./χλμ). 
Εξίσου ολιγαρκές σε καύσιμο είναι και το Peugeot 208, με 3,5 λτ./100 χλμ και εκπομπές CO2 98 γρ./χλμ. 
Τα υπόλοιπα δυο μοντέλα, Toyota Yaris 1,4D-4D και Chevrolet Aveo 1,3, καταναλώνουν 3,9 και 4,1 λτ./100 χλμ αντίστοιχα, ενώ οι εκπομπές CO2, είναι 104 και 108 γρ./χλμ. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ