autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Tο εσωτερικό του Peugeot 208 αποπνέει έναν νεανικό χαρακτήρα, όμοιο με αυτόν που συναντάμε και στο εξωτερικό, με τα βλέμματα να επικεντρώνονται στο σύστημα infotainment και στο μικρής διαμέτρου τιμόνι.

Εντυπωσιακό αν μη τι άλλο το εσωτερικό του Aveo, με το σύστημα infotainment να έχει εξελιχθεί από την LG.

Το εσωτερικό Toyota Yaris διακρίνεται για την πολύ καλή εργονομία και τη στιβαρή συναρμογή.Tο σύστημα πολυμέσων Touch & Go διαθέτει οθόνη αφής 6,1 ιντσών.

Εσωτερικό: Υπεράνω κριτικής η ποιότητα τους

Διαβάστηκε από 47497 αναγνώστες

Στην περίπτωση του Ford Fiesta, η μοντέρνα σχεδίαση της καμπίνας δεν είχε λόγο για σοβαρές αλλαγές. Η βασική διάταξη και ο πίνακας οργάνων δεν διαφοροποιούνται. Το πάνω μέρος του ταμπλό καλύπτεται από μαλακό πλαστικό, το άγγιγμα του οποίου αφήνει καλή αίσθηση, κάτι που δεν μπορεί να ειπωθεί για τα σκληρά πλαστικά στο κάτω μέρος. Δε λείπουν και κάποιες αστοχίες συναρμογής, αλλά σε γενικές γραμμές, η συναρμογή είναι καλή και δεν παρατηρούνται τριγμοί. Ιδιαίτερα μοντέρνο είναι το εσωτερικό του Renault Clio, ενώ τα φώτα πέφτουν στην (έξτρα) οθόνη αφής του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό, αλλά και στον πίνακα οργάνων. Η ποιότητα των πλαστικών είναι πολύ καλή, με υλικά μαλακής υφής στο επάνω μέρος του ταμπλό. Η συναρμογή είναι προσεγμένη, κάτι που ισχύει και για το φινίρισμα. Σε ό,τι αφορά στην πρακτικότητα, δεν μπορείς να μην εκτιμήσεις τις πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα . Εύκολα βρίσκεις την ιδανική θέση οδήγησης, αφού το τιμόνι του ρυθμίζεται και σε ύψος και σε απόσταση. Πάντως, οι πίσω κολόνες στο Clio είναι πολύ φαρδιές και περιορίζουν κάπως την ορατότητα.
Το εσωτερικό του Peugeot 208 αποπνέει ένα νεανικό χαρακτήρα, όμοιο με αυτόν που συναντάμε και στο εξωτερικό. Εντύπωση προκαλεί το σύγχρονο ταμπλό με τη μεγάλη οθόνη αφής, που δίνει πρόσβαση στο σύστημα infotainment. Η ποιότητα του εσωτερικού είναι καλή, με σκληρά πλαστικά που έχουν καλό φινίρισμα και συναρμογή. Αναμφίβολα, θα μείνετε ευχαριστημένοι. 

Ευρύχωρο το Yaris
Στο θάλαμο των επιβατών του Toyota Yaris 1,4 D-4D, το μόνο στοιχείο που μαρτυρά ότι πρόκειται για το diesel μοντέλο είναι το στροφόμετρο που «κοκκινίζει» λίγο πιο πάνω από τις 5.000 σ.α.λ. Το εσωτερικό του μικρού μοντέλου της Toyota διακρίνεται για την πολύ καλή εργονομία και τη στιβαρή συναρμογή των επιμέρους τμημάτων του, ωστόσο, από πλευράς διακόσμου, είναι κάπως μουντό. Αυτή η μουντάδα σπάει από το σύστημα πολυμέσων Touch & Go με οθόνη αφής 6,1 ιντσών, δυνατότητα σύνδεσης Bluetooth και USB, σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας κ.α. Από πλευράς αποθηκευτικών χώρων τέλος, το Yaris συνεχίζει να προσφέρει πολλές θήκες για μικροαντικείμενα σε κονσόλα, εσωτερικό θυρών, αλλά και πάνω στο ταμπλό.
Εξίσου εντυπωσιακό όμως είναι και το σύστημα πολυμέσων, MyLink που φέρει το Chevrolet Aveo. Γενικά, το εσωτερικό του αποτελείται από σκληρά πλαστικά μεν, αλλά με πολύ καλό φινίρισμα και συναρμογή, με τους τριγμούς να λάμπουν δια της απουσίας τους. Και εργονομικά όμως, το Aveo τα πάει καλά με αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα, ενώ πολύ καλή είναι και η περιφερειακή ορατότητα. 
Το ταμπλό του Fiat Punto αποτελείται από καλής ποιότητας υλικά και ίσως μικρά παράπονα να κάνετε μόνο από την εργονομία της κεντρικής κονσόλας. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ