autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το Renault Clio θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας φιλτράροντας επαρκώς τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ κρατάει γερά, γέρνει ελάχιστα και η ανάρτησή του δεν δείχνει να χάνει την αυτοκυριαρχία της.

Στην περίπτωση του Peugeot 208, το turn in εξακολουθεί να είναι ακριβές και η τοποθέτηση ακριβής μέσα στη στροφή, το πίσω μέρος είναι συμμετοχικό, η πρόσφυση στις στροφές αυξημένη και το τιμόνι μεταφέρει την απαιτούμενη πληροφόρηση.

Το Yaris 1,4 D-4D παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, όντας ασφαλές και ουδέτερο ακόμα και σε μια διαδρομή με στροφές.

Ευχάριστο εμφανίζεται το Fiat Punto στο δρόμο, προσφέροντας παράλληλα καλή άνεση στους επιβάτες του. Είναι σταθερό στην ευθεία και ευέλικτο στην πόλη.

Οδική συμπεριφορά: Ακλόνητα στο δρόμο

Διαβάστηκε από 47499 αναγνώστες

Τα μικρά μοντέλα πλέον, ανεξαρτήτως μηχανικού συνόλου που διαθέτουν, αποδίδουν εξαιρετικά καλά στο δρόμο. Μάλιστα, στην πλειοψηφία τους έχουν πάτημα που θυμίζει αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. 
Με το Toyota Yaris, θα εντυπωσιαστείτε από το στιβαρό πλαίσιο, τη σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων αλλά και το «ροπάτο» κινητήρα, τα οποία συνθέτουν ένα ευχάριστο και ασφαλές στην οδήγηση μικρό αυτοκίνητο που παράλληλα είναι εύκολο στους χειρισμούς και ευέλικτο στην πόλη. Τα αναπαυτικά καθίσματα συμβάλλουν στην αρκετά ικανοποιητική προσφερόμενη άνεση, ενώ οι περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων «φιλτράρονται» αποτελεσματικά και μόνο βαθιές λακκούβες θα γίνουν αισθητές στους επιβάτες. Κινούμενο το Yaris 1,4 D-4D εκτός πόλεως, παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα και δε δημιουργεί τάσεις ανασφάλειας ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, χάρη και στο συνδυασμό του μακριού μεταξονίου και των πλατιών μετατροχίων. Ασφαλές και με ουδέτερα χαρακτηριστικά ακόμα  και σε μια διαδρομή με στροφές, ο οδηγός είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες του κινητήρα (και του πλαισίου). Ιδιαίτερα αποτελεσματικά είναι τα φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,1 μ.). 

Στιβαρό πάτημα το Clio, σπορτίφ το Fiesta
Χάρη στο μακρύ του μεταξόνιο και τα φαρδιά του μετατρόχια, το «πάτημα» του Renault Clio εντυπωσιάζει τόσο με τον τρόπο που φιλτράρει τις ανωμαλίες, όσο και με τον τρόπο που συμπεριφέρεται σε συνθήκες πίεσης. Χάρη και στο στάνταρ και μη απενεργοποιούμενο ESP, κρατάει γερά, γέρνει ελάχιστα και η ανάρτηση δεν δείχνει να χάνει την αυτοκυριαρχία της. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και σωστό βάρος (πλέον), τα φρένα δεν προβληματίζουν και σε γενικές γραμμές, το Clio προσφέρει έναν καλό συνδυασμό άνεσης και συμμετοχικής οδήγησης. Για το ταξίδι πάντως, θα θέλαμε μια 6η σχέση στο κιβώτιο, καθώς και λιγότερους αεροδυναμικούς θορύβους, που τονίζονται πάνω από τα 130 χλμ./ώρα. 
O οδηγικός χαρακτήρας της diesel έκδοσης του Ford Fiesta δικαιώνει τις προσδοκίες που μπορεί να έχει ο οδηγός του πριν βρεθεί πίσω από το βολάν. Παρότι το εμπρόσθιο μέρος έχει βαρύνει λίγο, το πετρελαιοκίνητο Fiesta δεν έχει χάσει στο ελάχιστο τη συγκρότηση και το fun χαρακτήρα των βενζινοκίνητων εκδόσεων. Το πλαίσιο και το κάπως πιο βαρύ σε αίσθηση ηλεκτρικό τιμόνι είναι πανταχού παρόντα κάνοντας τη διαφορά σε σχέση με τα άλλα μικρά, αφού σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις σωστές ρυθμίσεις της ανάρτησης. ¶νετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει, το Fiesta diesel δεν κουράζει αλλά και δεν λέει όχι σε ένα γρήγορο στροφιλίκι με απαιτήσεις. Πιεσμένο θα υποστρέψει φυσιολογικά, δίχως υπερβολές κι έχοντας δώσει σαφείς προειδοποιήσεις, ενώ το στάνταρ ESP είναι πάντα εκεί. 
Ασφαλές, ουδέτερο και γενικά ευχάριστο εμφανίζεται το Fiat Punto στο δρόμο, προσφέροντας παράλληλα καλή άνεση στους επιβάτες του. Είναι σταθερό στην ευθεία και ευέλικτο στην πόλη. Στις στροφές το αυτοκίνητο είναι ευχάριστο, ικανό και προοδευτικό, όταν κανείς ξεπεράσει τα όρια της πρόσφυσής του. Εμφανίζει μικρές κλίσεις στο αμάξωμα και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, με τη σύμπραξη και του στάνταρ ESP. Στην αξιόλογη οδηγική εικόνα συμβάλλει και ο θετικός επιλογέας με καλό κούμπωμα και λογικές διαδρομές. Κανένα παράπονο δεν έχουμε και από τα φρένα, τόσο από πλευράς αίσθησης, όσο και αποτελεσματικότητας, με την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα να περιορίζεται στα 39,7 μ.
Αυτή τη φρεσκάδα που σου βγάζει το νέο Peugeot 208 αισθητικά, στην επιβεβαιώνει με τον τρόπο που στέκεται στο δρόμο. Βασιζόμενο σε ένα αναβαθμισμένο πλαίσιο, με προσεγμένη ακαμψία και πιο ελαφρύ, το 208 διατηρεί όλα τα στοιχεία της παιχνιδιάρικης οδικής συμπεριφοράς του 207, πηγαίνοντάς τα ένα βήμα πιο πάνω. Tο turn in εξακολουθεί να είναι ακριβές και η τοποθέτηση ακριβής μέσα στη στροφή, το πίσω μέρος είναι συμμετοχικό, η πρόσφυση στις στροφές αυξημένη και το τιμόνι (με τη μικρή διάμετρο που θυμίζει playstation) κάνει ό,τι μπορεί για να αναβαθμίσει την εμπειρία. Με την άνεση να κυμαίνεται σε καλά επίπεδα, εκείνο που θα θέλαμε είναι λίγο μεγαλύτερο ραφινάρισμα στις αντιδράσεις του αυτοκινήτου πάνω από τις εγκάρσιες ανωμαλίες. Η επιλογή του Peugeot 208 1,4 HDi είναι ορθολογική οικονομοτεχνικά, εφόσον είναι σύμφωνη με την τακτική μείωσης των πάγιων εξόδων. Σε κάθε περίπτωση, και ως diesel, το γαλλικό μικρό αποτελεί ένα από τα καλύτερα μοντέλα του είδους και σίγουρα μια επιλογή που θα «χρωματίζει» τις καθημερινές μετακινήσεις σας.
Το Chevrolet Aveo διαθέτει μια αξιόλογη οδική συμπεριφορά που αναμφίβολα δεν θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο. Η παρεχόμενη άνεση είναι καλή σε κάθε περίπτωση, όπως προκύπτει από την προσεγμένη ποιότητα κύλισης και την απουσία κραδασμών πάνω από κάθε εδαφική ανωμαλία. Το πλαίσιο δείχνει στιβαρό και «ακολουθεί» πάντα τις εντολές, ενώ το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές. Στις στροφές, το στάνταρ ESP δεν αφήνει να εξελιχθεί κανένα φαινόμενο σε κάτι ανεξέλεγκτο, ενώ στις ευθείες, το μοντέλο είναι αρκετά σταθερό και απαλλαγμένο από ευπάθειες σε πλευρικούς ανέμους. Επίσης, ακόμα ένα από τα πλεονεκτήματά του είναι και τα φρένα, που έχουν καλή αίσθηση και πολύ καλή απόδοση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ