Αν και η συνήθης διάρκεια ζωής μια μπαταρίας είναι 5 με 6 χρόνια, οι κρύες θερμοκρασίες του χειμώνα αποτελούν μεγάλο κίνδυνο για αυτή. Σίγουρα δεν κινδυνεύουμε όσο οι πιο κρύες χώρες, αλλά επειδή το -15 βαθμούς κελσίου εμφανίζεται συχνά-πυκνά σε περιοχές της Βόρειας Ελλάδας, καλό είναι να δούμε γιατί γίνεται αυτό και πώς μπορούμε να το αποφύγουμε.
Αν δεν κινείς καθημερινά το αυτοκίνητο, έλεγχε συχνά τη τάση της μπαταρίας και κράτα την ζεστή.
Αν δεν είσαι fun του αυτοκινήτου και δεν το κινείς σε καθημερινή βάση, προστάτεψε την μπαταρία από το κρύο. Τοποθέτησε της ένα θερμικό κάλυμμα, το οποίο δεν θα επιτρέψει στη μπαταρία να αποκτήσει την χαμηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος. Μην ξεχάσεις όμως μετά το πέρασμα του χειμώνα να το αφαιρέσεις γιατί υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσης! Ταυτόχρονα εφοδιάσου με ένα μικρό βολτόμετρο ώστε να ελέγχεις την τάση της και να την φορτίσεις αν είναι απαραίτητο.Tips: H ιδανική τάση είναι 12,6V.
Επίσης καλό είναι να αποφεύγεις να χρησιμοποιείς εξαρτήματα που «τραβάνε» αρκετό ρεύμα, όπως θερμαινόμενα καθίσματα ή να συνδέεις συσκευές στην πηγή εξόδου 12V, όταν κάνεις σύντομες διαδρομές ή όταν ο κινητήρας είναι σβηστός. Πριν «μείνεις» τελείως από μπαταρία, αυτή δείχνει κάποια προειδοποιητικά σημάδια κόπωσης. Καταρχάς, η μίζα γυρίζει πιο αργά και «κουρασμένα». Αν η δυσκολία είναι τόσο μεγάλη που το μοτέρ ίσα που καταφέρνει να εκκινήσει, τότε η ώρα το τέλος της μπαταρίας κοντοζυγώνει.
Όταν η θερμοκρασία πέφτει κάτω από το μηδέν, η μπαταρία χάνει χωρητικότητα
Καθάρισε τους πόλους από τα άλατα, για να αποφύγεις διαρροή
Αν δεν το κινεί συχνά, η βόλτα μέχρι το περίπτερο δεν βοηθάει, κάνε μεγαλύτερες διαδρομές
Βάλε «κουβέρτα» στη μπαταρία και κράτα την ζεστή για να αντέξει παραπάνω
Εσύ πως καταλαβαίνεις ότι αρχίζει να μένει το αυτοκίνητο σου από μπαταρία?
Σου άρεσε? Κοινοποιήσε το και στους φίλους σου!
Έχεις άλλη άποψη ή να προσθέσεις κάτι ακόμα? Πες το στα σχόλια!