autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Nissan Juke: Ιάπωνας Rock-άς!
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Nissan Juke: Ιάπωνας Rock-άς!

Διαβάστηκε από 193145 αναγνώστες - 8/11/2021

Το Nissan Juke ουσιαστικά ίδρυσε την κατηγορία των μικρών SUV. Πήραμε τα βουνά, περάσαμε από νεροφαγώματα και το στρίψαμε στον επαρχιακό δρόμο. Το αποτέλεσμα; Δεν θέλαμε να βγούμε από τη θέση του οδηγού!

Nissan Παντελάκης

Κοινοποίησέ το »


Το Nissan Juke είναι το μοντέλο που ουσιαστικά ίδρυσε την κατηγορία των μικρών SUV, και από το 2019 βρίσκεται στην δεύτερη γενιά του. Πόσο ανανεωμένο είναι το νέο Juke; Δικαιολογεί τον SUV χαρακτηρισμό του; Το δοκιμάσαμε στην έκδοση Acenta, η οποία ξεκινά από τα 19.700 ευρώ (η βασική έκδοση Energy ξεκινάει από τα 18.700 ευρώ), το πήγαμε σε άσφαλτο, χώμα αλλά και αυτοκινητόδρομο, και έχουμε τις απαντήσεις!


Το «Hard Rock» Nissan Juke δεν «μασάει» από εμπόδια και νεροφαγώματα

Όπως αναφέραμε, το πρώτο Nissan Juke ίδρυσε ουσιαστικά την κατηγορία των μικρών SUV. Πόσο σκληρό είναι το νέο μοντέλο όταν τελειώνει η άσφαλτος; Το βγάλαμε εκτός δρόμου, το περάσαμε από κακοτράχαλα μονοπάτια, κοτρώνες και νεροφαγώματα, και η απάντηση είναι: Πολύ, σε βαθμό… hard rock!
Σε «πατημένα» χωμάτινα κομμάτια, η ανάρτηση που απορροφά τις ανωμαλίες και η καμπίνα που δεν τρίζει, σε προκαλεί να πατήσεις το γκάζι και να περάσεις γρήγορα, σηκώνοντας μπόλικη σκόνη στο διάβα σου, και το τιμόνι που παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση σου δίνει σιγουριά για τα πατήματά σου. Τα 17,2 εκατοστά απόστασης από το έδαφος κάνουν το μικρό SUV να μην «μασάει» από κοτρώνες που προεξέχουν, ενώ στα νεροφαγώματα το Nissan Juke περνάει υψώνοντας επιδεικτικά και… αυθάδικα τον τροχό στον αέρα. Ακόμα και σε συνθήκες όπου ο μπροστινός τροχός ήταν ψηλά, το αυτοκίνητο δεν κόλλησε πουθενά και μας έβγαλε ασπροπρόσωπους, ενώ χάρη στους κοντούς πρόβολους εμπρός και πίσω, το αμάξωμα δεν ήρθε σε επαφή με τις πέτρες και τα εμπόδια που εξείχαν από το έδαφος. Σε σημεία που αγχώνεσαι και νομίζεις ότι θα χτυπήσει κάτι από κάτω, το Juke περνάει «αέρας», αποδεικνύοντας πως αυτός ο μικρός Ιάπωνας είναι ένας άξιος off-road μαχητής.

 
Ανετο στο ταξίδι και fun to drive στο στροφιλίκι το Nissan Juke

ΟΚ, στο χώμα το Juke είναι ένας… σκληρός ροκάς. Στην άσφαλτο τι κάνει; Βγαίνοντας από τα χώματα, κυκλοφορήσαμε σε ορεινό επαρχιακό δρόμο. Η ανάρτηση μπορεί να απορροφά τις ανωμαλίες, όμως είναι σχετικά σφικτή, και η θέση οδήγησης χαμηλή, βάζοντάς σε στον πειρασμό να πιέσεις λίγο παραπάνω το Juke. Η αίσθηση που σου βγάζει είναι πολύ ευχάριστη και το κατευθυντικό τιμόνι «ακούει» άμεσα τις εντολές. Καταλαβαίνεις γρήγορα πως το Nissan Juke έχει sport συμπεριφορά, και σε βάζει στην «πρίζα» να κινηθείς ακόμα γρηγορότερα στο στροφιλίκι, απολαμβάνοντας την καλή πλευρική στήριξη των άνετων ημιbucket καθισμάτων και αλλάζοντας γρήγορα και με ακρίβεια σχέσεις στον επιλογέα με το καλό κούμπωμα. Στον αυτοκινητόδρομο, το μικρό SUV καταπίνει απροβλημάτιστα τα χιλιόμετρα με 6η σχέση στο σασμάν, αφού ο 1000άρης turbo κινητήρας έχει 114 ζωντανούς ίππους.
Σε μεικτό κύκλο, η κατανάλωση του μικρού SUV της Nissan κυμαίνεται στα 6,8 λίτρα/100 χλμ, ενώ στον τομέα των επιδόσεων, το αυτοκίνητο επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα από στάση μέσα σε 11 δευτερόλεπτα.


Το Nissan Juke συνδυάζει τις καμπύλες με έντονες ακμές

Η δυναμική συμπεριφορά του Nissan Juke αντικατοπτρίζεται απόλυτα και στην εμφάνισή του. Εξωτερικά έχει διατηρηθεί το σχεδιαστικό DNA του προκατόχου του, αλλά πλέον οι καμπύλες που γνωρίσαμε στην πρώτη γενιά είναι παντρεμένες με έντονες ακμές. Εμπρός, τα φωτιστικά σώματα εξακολουθούν και είναι διαιρούμενα. Όπως και πριν, τα κύρια στρογγυλά φανάρια είναι εμπνευσμένα από τους πρόσθετους ευμεγέθεις προβολείς των αγωνιστικών των 70s και βρίσκονται στη μέση του προφυλακτήρα, ενώ τα LED φώτα ημέρας είναι μακρόστενα, αποτελούν νοητή προέκταση της V-Motion μάσκας και δίνουν μία… ασιατική εμφάνιση, κάνοντας το αυτοκίνητο να παραπέμπει σε φιγούρα από Ιαπωνικό manga.
Κοιτώντας το μοντέλο από το πλάι παρατηρούμε πως οι σχεδιαστές έχουν κάνει το νέο Nissan Juke να θυμίζει περισσότερο coupe, τα χερούλια των πίσω θυρών είναι κρυμμένα στο πλαίσιο του παραθύρου (μία παράδοση της Nissan από το 1985), ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχούν οι ακμές.


Ευχάριστο και ποιοτικό το εσωτερικό του Nissan Juke, με όλες τις ανέσεις

Το νέο Nissan Juke έχει σαφώς αναβαθμισμένο εσωτερικό σε σχέση με το μοντέλο της πρώτης γενιάς, τόσο στον τομέα της εμφάνισης, όσο και στην ποιότητα των υλικών. Μία φάσα από μαλακό υλικό «τρέχει» κατά μήκος του ταμπλό, ενώ η οθόνη αφής 8 ιντσών της έκδοσης Acenta είναι βολική στη χρήση, με γρήγορη απόκριση, ενώ το σύστημα infotainment υποστηρίζει υπηρεσίες Android Auto και Apple CarPlay και έχει εικόνα από camera οπισθοπορείας. Τα ημιbucket θερμαινόμενα καθίσματα με το ενιαίο προσκέφαλο δίνουν μία sport εικόνα, που ενισχύεται από το flat bottomed τιμόνι.
Εκτός αυτού, η καμπίνα είναι ευρύχωρη, και ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 422 λίτρα.
  
Εν κατακλείδι, το Nissan Juke τα κάνει όλα, τόσο σε κακοτράχαλους χωματόδρομους, όσο και σε «στριφτερούς» επαρχιακούς. Η εμφάνιση της 2ης γενιάς έχει γίνει ακόμα πιο μοντέρνα και αιχμηρή. Κλείνοντας, ένα ακόμα θετικό του Ιαπωνικού μικρού SUV είναι το προσιτό κόστος αγοράς.