2 φωτογραφίες »

Ford: Μπαίνει στο παιχνίδι κατασκευής δικών της μπαταριών

24/11/2020

Στην κατασκευή μπαταριών δικής της παραγωγής προσανατολίζεται η Ford, προκειμένου να εμφανιστεί περισσότερο ανταγωνιστική στην κατασκευή υβριδικών κάθε μορφής.

 
 

FORD : ΝΕΟ FORD KUGA. KANE ONLINE ΚΡΑΤΗΣΗ Advertisement

Ένα σημαντικό χάντικαπ σε σχέση με τους ανταγωνιστές της είναι έτοιμη να εξαλείψει η Ford, προκειμένου να μην μείνει πίσω από τις εξελίξεις στον χώρο της αυτοκίνησης.Μόλις τον περασμένο Ιούλιο ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής μάρκας, Jim Hackett, δήλωσε ότι δεν υπήρχε το «πλεονέκτημα» της Ford με την παραγωγή δικών της μπαταριών. Εκ του αποτελέσματος οι προβληματισμοί του απέδωσαν καρπούς, υπάρχει αλλαγή σχεδιασμού με την Ford να κάνει στροφή 180 μοιρών στο συγκεκριμένου ζήτημα
 
Ο CEO Jim Farley επιβεβαίωσε ότι η Ford σκέφτεται πράγματι να κατασκευάσει τα δικά της κύτταρα μπαταριών, καθώς ο αριθμός ζήτησης-πωλήσεων των EV συνεχίζει να αυξάνεται παγκοσμίως.
 
«Συζητάμε την κατασκευή κυψελών [μπαταρίας]. Νομίζω ότι είναι φυσικό καθώς αυξάνεται ο όγκος πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων», είπε την περασμένη εβδομάδα στην τηλεδιάσκεψη του Reuters Automotive Summit.  Παράλληλα, πρόσθεσε ότι τα ηλεκτροκίνητα 40% λιγότερα ανταλλακτικά, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιο εύκολο να κατασκευαστούν. Ο Farley θέλει η Ford να προετοιμαστεί για την νέα πραγματικότητα όταν η ηλεκτροκίνηση θα αφορά το 25 ή 50% της βιομηχανίας τα επόμενα χρόνια. Προκειμένου, λοιπόν, να μην περιορίσει τις θέσεις εργασίας και να διατηρήσει ακέραιο το εργατικό δυναμικό η λύση δίνεται με την παραγωγή δικών της μπαταριών.


 
Την ίδια στιγμή, οι ανταγωνιστές της General Motors και Tesla έχουν ήδη επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια σε δικά τους εργοστάσια παραγωγής μπαταριών, προκειμένου να συμπληρώσουν την παραγωγή που λαμβάνουν από προμηθευτές. Ορισμένοι αναλυτές της βιομηχανίας έχουν παρουσιάσει αντικρουόμενες απόψεις σχετικά με το αν οι κατασκευαστές κυψελών μπαταριών θα είναι σε θέση να συμβαδίσουν με τις προβλέψεις τους για επιτάχυνση της ζήτησης ηλεκτροκίνητων οχημάτων από το 2025 και έπειτα.
 
Τα μελλοντικά σχέδια EV της Ford εξακολουθούν να εμφανίζονται κάπως μετριοπαθή σε σύγκριση με διάφορους αντιπάλους όπως η GM που αναφέρθηκε προηγουμένως, αλλά και η Hyundai, ένας εξίσου ισχυρός «παίκτης» του χώρου. Οι δύο τελευταίες αυτοκινητοβιομηχανίες φιλοδοξούν να πουλήσουν  σε ετήσια βάση ένα εκατομμύριο πλήρως ηλεκτρικά οχήματα ετησίως έως το 2025, με τη VW από την πλευρά της να στοχεύει ετήσιες πωλήσεις 3 εκατομμυρίων EV για τις πολλαπλές μάρκες της.
 
Η πλήρως ηλεκτρική γκάμα της Ford αποτελείται μέχρι στιγμής από το Mustang Mach-E και το πρόσφατα αποκαλυφθέν βανάκι E-Transit. Ωστόσο, ένα ηλεκτρικό pickup F-150 βρίσκεται επίσης σε στάδιο επεξεργασίας. Η υβριδική γκάμα της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι λίγο πιο διαφορετική, με τις εκδόσεις του 2020 Fusion, Escape, Explorer να διαθέτουν ηλεκτροκινητήρες για πρόσθετη ισχύ στο βαδικό μοτέρ. Στην αγορά κυκλοφορεί επίσης ένα plug-in hybrid μοντέλο Ford Fusion.
 

Σχετικες Ειδησεις