![Hyundai Ioniq 5 N: Ηλεκτρικό με «ψυχή»! Hyundai Ioniq 5 N: Ηλεκτρικό με «ψυχή»!](/jpg/news/700/1-hyundai-ioniq-5-n-dokimh-0702mkag.jpg)
Hyundai Ioniq 5 N ELECTRIC, Τιμή 12/02/2025: 65 990€
Hyundai Ioniq 5 N: Ηλεκτρικό με «ψυχή»!
Έχει «εμπρηστικό» design, με αεραγωγούς και spoiler για καλύτερη αεροδυναμική.
Με bucket καθίσματα, παχύ τριάκτινο τιμόνι, και μπόλικους χώρους για 5 ψηλούς.
Έχει 650 άλογα: 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δλ, 80-120 σε 2,2 δλ, αλλάζει εικονικά ταχύτητες.
Στρίβεις όπως έρχεσαι, κάνεις drift, έχει εικονικά «σκασίματα» εξάτμισης.
Έχει «εμπρηστικό» design, με αεραγωγούς και spoiler για καλύτερη αεροδυναμική
Εκεί στη Hyundai έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν. Μετά τα «εμπρηστικά» i20 N και i30 N, το τμήμα N της κορεάτικης εταιρείας έβαλε το χέρι του στο Ioniq 5, ένα ηλεκτρικό SUV crossover, με σκοπό όχι απλά να το κάνουν καταιγιστικά γρήγορο στην ευθεία (αυτό είναι σχετικά εύκολο να γίνει εξάλλου), αλλά να το κάνουν απολαυστικό στις στροφές. Μπορείς να εμποτίσεις ένα ηλεκτροκίνητο με «ψυχή»; Δοκιμάζουμε το Hyundai Ioniq 5 N με τα 650 άλογα και το διαπιστώνουμε!
Κοιτώντας το αυτοκίνητο από έξω, καταλαβαίνεις ευθύς εξαρχής πως αυτό εδώ δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο Hyundai Ioniq 5. Τα πρόσθετα φτερά που είναι γεμάτα αεραγωγούς, οι μεγαλύτερες εισαγωγές στον εμπρός προφυλακτήρα, το «δίδυμο» της αεροτομής με το διαχύτη στο πίσω μέρος, όλα βγάζουν έναν άκρως δυναμικό χαρακτήρα που δείχνουν ότι το N Division της Hyundai έχει επιμεληθεί το ηλεκτρικό SUV crossover και το έχει μετατρέψει σε κάτι άλλο.
Με bucket καθίσματα, παχύ τριάκτινο τιμόνι, και μπόλικους χώρους για 5 ψηλούς
Περνώντας στο εσωτερικό, σε υποδέχονται τα bucket καθίσματα με φωτιζόμενα λογότυπα N στις πλάτες τους. Το παχύ τριάκτινο τιμόνι με τις εξώραφες λεπτομέρειες σε βάζει από την αρχή στο νόημα και σε προδιαθέτει να πατήσεις το κάτω αριστερό N κουμπί, που ενεργοποιεί το ομώνυμο προφίλ οδήγησης. Αν θες να πας πιο χαλαρά, υπάρχει πλήκτρο για να επιλέξεις μεταξύ Eco, Normal και Sport, ενώ επάνω δεξιά το κόκκινο NGB κουμπί δίνει ένα άμεσο boost 41 ίππων.
Οι οθόνες έχουν γραφικά που παραπέμπουν σε βιντεοπαιχνίδι και σίγουρα θα σε ενθουσιάσουν αν είσαι της γενιάς του Need For Speed και του Gran Tourismo, μιας και προσδίδουν το δικό τους λιθαράκι σε όλη την φουτουριστική και συνάμα sport εμπειρία.
Έχει 650 άλογα: 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δλ, 80-120 σε 2,2 δλ, αλλάζει εικονικά ταχύτητες
Το Hyundai Ioniq 5 N έχει 2 ηλεκτρικά μοτέρ, συνολικής απόδοσης 650 ίππων, με τη ροπή να είναι 770 Nm. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται μέσα σε 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ για την επιτάχυνση 80-120 χλμ/ώρα χρειάζονται μόλις 2,2 δευτερόλεπτα.
Τα νούμερα όμως λένε τη μισή αλήθεια, αφού αυτό για το οποίο ξεχωρίζει το Ioniq 5 N είναι το γεγονός πως το αυτοκίνητο μπορεί να αλλάζει ταχύτητες, με τέτοιο ρεαλιστικό τρόπο που νομίζεις πως οι άνθρωποι του N Division του έβαλαν το 8αρι DCT σασμάν από το i30 N. Τα πάντα είναι εκεί, από τη διαφορετική επιτάχυνση αναλόγως της σχέσης που έχεις επιλέξει, μέχρι την «κλωτσιά» στην αλλαγή αλλά και το «φρενάρισμα» που τρως αν ξεχαστείς και αφήσεις να μπει ο κόφτης στροφών.
Στρίβεις όπως έρχεσαι, κάνεις drift, έχει εικονικά «σκασίματα» εξάτμισης
Ένα ακόμα στοιχείο που θα ενθουσιάσει τους λάτρεις των βενζινοκίνητων sport κατασκευών, είναι το N Active Sound+, το οποίο φέρνει έναν τεχνητό ήχο από τετρακύλινδρο μοτέρ από τα ηχεία στην καμπίνα. Ακόμα και όταν είσαι ακίνητος το αυτοκίνητο παράγει ένα μπάσο γουργουρητό, ενώ στο «άσε» του γκαζιού, ακούς άκρως ρεαλιστικά «σκασίματα» από εξάτμιση. Φυσικά μπορείς να το απενεργοποιήσεις, όμως αυτό είναι ένα δείγμα πως οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από αυτό το δημιούργημα έδωσαν προσοχή ακόμα και στην τελευταία λεπτομέρεια.
Ο ήχος, σε συνδυασμό με τις διαφορετικές σχέσεις ταχυτήτων, φτιάχνουν μια γνώριμη ατμόσφαιρα και ουσιαστικά σου επιτρέπουν να κινηθείς γρήγορα με μεγαλύτερη άνεση, αφού τα αυτιά σου συνδυάζουν την ταχύτητα που κινείσαι με το θόρυβο που παράγεται. Η ανάρτηση ελαχιστοποιεί τις κλίσεις και κάνει το Ioniq 5 N ένα όχημα που αγαπάει να στρίβει. Αν θες να «παίξεις», το N Drift Optimizer σου επιτρέπει να ανοίξεις την τροχιά της ουράς, με το N Torque Drift να μοιάζει με κλωτσιά στο συμπλέκτη.
Προσδεθείτε και διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του Hyundai Ioniq 5 N στις επόμενες σελίδες!
Σελ. 2 | Έχει «εμπρηστικό» design, με αεραγωγούς και spoiler για καλύτερη αεροδυναμική |
Σελ. 3 | Με bucket καθίσματα, παχύ τριάκτινο τιμόνι, και μπόλικους χώρους για 5 ψηλούς |
Σελ. 4 | Έχει 650 άλογα: 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δλ, 80-120 σε 2,2 δλ, αλλάζει εικονικά ταχύτητες |
Σελ. 5 | Στρίβεις όπως έρχεσαι, κάνεις drift, έχει εικονικά «σκασίματα» εξάτμισης |
Σχολιάστε |