autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Έχει «εμπρηστικό» design, με αεραγωγούς και spoiler για καλύτερη αεροδυναμική
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Έχει «εμπρηστικό» design, με αεραγωγούς και spoiler για καλύτερη αεροδυναμική

10/2/2025

Από τη στιγμή που αντικρίζεις το αυτοκίνητο παρκαρισμένο, διαπιστώνεις αμέσως ότι είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα Ioniq 5 που κυκλοφορούν. Θες λίγο το γαλάζιο χρώμα, σήμα κατατεθέν των N μοντέλων της Hyundai, θες η πιο «τσαμπουκαλεμένη» εμφάνιση, το Ioniq 5 N δείχνει τις sport καταβολές του. Στον εμπρόσθιο πρόβολο κυριαρχεί ο πιο «πρησμένος» προφυλακτήρας, ο οποίος έχει μαύρες λεπτομέρειες και μεγάλους αεραγωγούς για καλύτερη ψύξη. Μπορεί εδώ να μην υπάρχει θερμικό μοτέρ, όμως οι μπαταρίες των ηλεκτρικών έχουν επίσης ανάγκη για απαγωγή της θερμότητας, ειδικά σε οχήματα που είναι προορισμένα για να οδηγούνται γρήγορα.



Εκατέρωθεν του κεντρικού αεραγωγού βρίσκονται οπές για να περνά ο αέρας από μέσα και να βγαίνει από τους θόλους, παίρνοντας έμπνευση από τεχνικές αεροδυναμικής που δημιουργήθηκαν από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του παρελθόντος. Το κάτω μέρος των εμπρός και πίσω προφυλακτήρων, αλλά και των πλαϊνών sideskirts, κοσμούν τα κατακόκκινα «σιρίτια», σήμα κατατεθέν των N εκδόσεων των Hyundai.



Πίσω, μια ευμεγέθης αεροτομή, με το χαρακτηριστικό τρίγωνο φως φρένων, ένας διαχύτης, καθώς και επιπλέον τρύπες για την απαγωγή του αέρα, υποδηλώνουν πως μπορεί το αυτοκίνητο που βλέπεις να μην έχει μια αυθάδικη εξάτμιση να προεξέχει από τον προφυλακτήρα, όμως είναι εξελιγμένο για να προσφέρει απόλαυση σε αυτόν που θα το οδηγήσει.

Σελ.
1
Hyundai Ioniq 5 N: Ηλεκτρικό με «ψυχή»!
Σελ.
2
Έχει «εμπρηστικό» design, με αεραγωγούς και spoiler για καλύτερη αεροδυναμική
Σελ.
3
Με bucket καθίσματα, παχύ τριάκτινο τιμόνι, και μπόλικους χώρους για 5 ψηλούς
Σελ.
4
Έχει 650 άλογα: 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δλ, 80-120 σε 2,2 δλ, αλλάζει εικονικά ταχύτητες
Σελ.
5
Στρίβεις όπως έρχεσαι, κάνεις drift, έχει εικονικά «σκασίματα» εξάτμισης