![Με bucket καθίσματα, παχύ τριάκτινο τιμόνι, και μπόλικους χώρους για 5 ψηλούς Με bucket καθίσματα, παχύ τριάκτινο τιμόνι, και μπόλικους χώρους για 5 ψηλούς](/jpg/news/700/9-hyundai-ioniq-5-n-dokimh-0702mkag.jpg)
Με bucket καθίσματα, παχύ τριάκτινο τιμόνι, και μπόλικους χώρους για 5 ψηλούς
Αν το εξωτερικό του Hyundai Ioniq 5 N σε βάζει στο νόημα για το «ποιόν» του αυτοκινήτου, το εσωτερικό έρχεται να σε βάλει στην πρίζα. Τα bucket καθίσματα με την πολύ καλή πλευρική στήριξη είναι όσο σφιχτά χρειάζεται για να σε κρατούν στη θέση σου όταν τα πλευρικά G θα αυξάνονται, και το τριάκτινο τιμόνι με το παχύ στεφάνι και τις γαλάζιες εξώραφες κλωστές έχει 4 κουμπιά που εξέχουν και βγάζουν μάτι. Επάνω αριστερά βρίσκεται το πλήκτρο επιλογής των διαφορετικών οδηγικών προφίλ, ενώ στο κάτω μέρος βρίσκουμε τα 2 στρογγυλά κουμπιά που σε βάζουν στον κόσμο της N, όπου το αυτοκίνητο γίνεται πιο «σκληροπυρηνικό».
Το τέταρτο πλήκτρο που είναι επάνω δεξιά και είναι κατακόκκινο, έχει τη συντομογραφία NGB. Κόκκινο είναι το χρώμα του πάθους, επομένως δεν θέλει και πολλή φαντασία για να καταλάβεις τη λειτουργία του. NGB σημαίνει «N Grin Boost» και είναι κάτι σαν «νίτρο» για τους ηλεκτροκινητήρες, μιας και αυξάνει την ιπποδύναμη από τα 609 άλογα στα 650 για 10 δευτερόλεπτα, με ένα χρονόμετρο που μετρά αντίστροφα να εμφανίζεται στο καντράν.
Η εικόνα της καμπίνας είναι πωρωτική και θα ενθουσιάσει όσους εραστές της αυτοκίνησης μεγάλωσαν παίζοντας βιντεοπαιχνίδια τα απογεύματα, κρυφά ή φανερά από τους γονείς τους. Τα bucket καθίσματα –θερμαινόμενα και ψυχόμενα- έχουν ένα φωτιζόμενο N λογότυπο, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων καθώς και η οθόνη του infotainment έχουν γραφικά υψηλής ευκρίνειας που θυμίζουν Need For Speed.
Επιπλέον, η παραμετροποίηση του αυτοκινήτου θα σε βρει να «χάνεσαι» για ώρα στις διαφορετικές ρυθμίσεις για το σασί, τη μετάδοση και την απόδοση των κινητήρων, σαν να παίζεις Forza Motorsport ή Gran Turismo (αναλόγως αν είστε της «σχολής» του Xbox ή του PlayStation), με μία από τις επιλογές να ονομάζεται N Active Sound+. Ήχος σε ηλεκτρικό; Και όμως υπάρχει, αλλά περισσότερα για αυτό σε λίγο.
Μπορεί το Hyundai Ioniq 5 N να είναι ένα σκληροπυρηνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όμως το αμάξωμά του συνεχίζει να ανήκει στην κατηγορία των crossover SUV. Ως εκ τούτου, η ευρυχωρία είναι ιδιαίτερα γενναιόδωρη, με τον «αέρα» για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω επιβατών να είναι επαρκής ακόμα και για... μπασκετμπολίστες, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 20,5 και 7,5 εκατοστά αντίστοιχα. Το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι 1,45 μέτρα, κάτι που σημαίνει πως θα ταξιδέψουν άνετα 3 ενήλικες επιβάτες. Όσον αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, αυτό έχει χωρητικότητα 480 λίτρα.
Σελ. 1 | Hyundai Ioniq 5 N: Ηλεκτρικό με «ψυχή»! |
Σελ. 2 | Έχει «εμπρηστικό» design, με αεραγωγούς και spoiler για καλύτερη αεροδυναμική |
Σελ. 3 | Με bucket καθίσματα, παχύ τριάκτινο τιμόνι, και μπόλικους χώρους για 5 ψηλούς |
Σελ. 4 | Έχει 650 άλογα: 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δλ, 80-120 σε 2,2 δλ, αλλάζει εικονικά ταχύτητες |
Σελ. 5 | Στρίβεις όπως έρχεσαι, κάνεις drift, έχει εικονικά «σκασίματα» εξάτμισης |