Με φρέσκια σχεδίαση, αλλά σκληρά πλαστικά το εσωτερικό του Aygo Χ
Από λευκό χαρτί ξεκίνησε κι η καμπίνα του Toyota Aygo X, με τη σχεδίαση της να είναι άκρως μοντέρνα και φρέσκια. Τα πλαστικά είναι σκληρά, όπως η πλειοψηφία στην κατηγορία, αλλά η συναρμογή κρίνεται καλή για το χαρακτήρα και την τιμή του. Τα καθίσματα είναι μονοκόμματα, με ενσωματωμένα τα προσκέφαλα, έχοντας ραμμένα σχέδια που παραπέμπουν στο γράμμα «Χ» ή σε πιο κλασσικά μοτίβα ανάλογα την έκδοση.
Το πολυλειτουργικό τιμόνι έχει μια ιδιαίτερη νεανική εικόνα, με τον πίνακα οργάνων να ισορροπεί μεταξύ αναλογικού και ψηφιακού κόσμου. Στο κέντρο του ταμπλό συναντάμε μια οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας 9 ιντσών, η οποία τρέχει το νέο σύστημα πολυμέσων της Toyota, δέχεται over-the-air ανανεώσεις και προσφέρει ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω Android Auto και Apple CarPlay, ενώ διαθέτει και Cloud σύστημα πλοήγησης. Ταυτόχρονα με την εφαρμογή ΜyT, o ιδιοκτήτης μπορεί να συνδεθεί με το όχημα και να βλέπει στο κινητό του τηλέφωνο διάφορα στατιστικά στοιχεία, λειτουργίες και προειδοποιήσεις.
Εντυπωσιακό είναι το ηχοσύστημα της JBL, το οποίο αποτελείται από 4 ηχεία, ένα subwoofer 8 ιντσών κι ένα ενισχυτή 300 Watt, προσφέροντας μια κρυστάλλινη και δυνατή μουσική εμπειρία. ¶ξιο μνείας είναι ότι το Toyota Aygo X φέρει στάνταρ για πρώτη φορά από τη βασική έκδοση μια υπερπλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης που συναντάγαμε μόνο σε μεγαλύτερα μοντέλα. Η ομπρέλα της Toyota T-Mate περιλαμβάνει συστήματα όπως ανίχνευση οχημάτων, αυτόματο σύστημα ενεργοποίησης φώτων, αποφυγής πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών και ποδηλάτων, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, προσαρμοσμένο Cruise Control κι άλλα πολλά.
Το μεταξόνιο του μοντέλου έχει αυξηθεί κατά 9 εκ, προσφέροντας καλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες, με τον αποθηκευτικό χώρο να αγγίζει τα 231 λίτρα, 60 περισσότερα σε σχέση με την «προηγούμενη γενιά».
Σελ. 1 | Πρώτη δοκιμή Toyota Aygo X: Μεγάλωσε σε όλα του! |
Σελ. 2 | Με φρέσκια σχεδίαση, αλλά σκληρά πλαστικά το εσωτερικό του Aygo Χ |
Σελ. 3 | Ο γνωστός 1000αρης ατμοσφαιρικός κινητήρας για αρχή, περιμένουμε εκπλήξεις στο μέλλον |
Σελ. 4 | Παραμένει ευέλικτο στην πόλη, στιβαρό στον αυτοκινητόδρομο |