Ο γνωστός 1000αρης ατμοσφαιρικός κινητήρας για αρχή, περιμένουμε εκπλήξεις στο μέλλον
Σε πρώτη φάση, το Toyota Aygo X εφοδιάζεται με το γνωστό κι αλεξίσφαιρο 3κύλινδρο κινητήρα 1 λίτρου, 1KR-FE, που έχει δεχτεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις ώστε να εναρμονίζεται με τις αυστηρές προδιαγραφές Euro6D. H απόδοση του φτάνει τους 72 ίππους και τα 93Νm ροπής, ενώ συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή το νέο αυτόματο S-CVT, με την κλιμάκωση του να ισορροπεί μεταξύ επιδόσεων και κατανάλωσης. Σύμφωνα με την εταιρία, το μοντέλο θέλει για το 0-100χλμ/ώρα μόλις 14,9 δλ (14,8 με S-CVT) και έχει τελική ταχύτητα 158 χλμ/ώρα (151 με CVT).
Το μικρός βάρος του αμαξώματος, από 940 -1.015 κιλά, έχει θετικό αντίκτυπο και στον τομέα της κατανάλωσης, με τη μέση τιμή να κυμαίνεται στα 4,8 (με το χειροκίνητο κιβώτιο) ή 4,9λτ/100χλμ (με το S-CVT), σύμφωνα πάντα με την εταιρία, ενώ οι εκπομπές CO2 παραμένουν κάτω από τα 111g/Km.
Σελ. 1 | Πρώτη δοκιμή Toyota Aygo X: Μεγάλωσε σε όλα του! |
Σελ. 2 | Με φρέσκια σχεδίαση, αλλά σκληρά πλαστικά το εσωτερικό του Aygo Χ |
Σελ. 3 | Ο γνωστός 1000αρης ατμοσφαιρικός κινητήρας για αρχή, περιμένουμε εκπλήξεις στο μέλλον |
Σελ. 4 | Παραμένει ευέλικτο στην πόλη, στιβαρό στον αυτοκινητόδρομο |