Παραμένει ευέλικτο στην πόλη, στιβαρό στον αυτοκινητόδρομο
Η ιαπωνική εταιρία διατυμπανίζει ότι το νέο Toyota Aygo X σχεδιάστηκε με γνώμονα τις ανάγκες της σύγχρονης αστικής ζωής και το αποδεικνύει από τα πρώτα χιλιόμετρα που θα κάνεις στο αριστερό κάθισμα του. Η μικρή ακτίνα στροφής, που είναι μόλις 4,7 μέτρα, η πολύ καλή ορατότητα κι η ψηλότερη θέση οδήγησης προσφέρουν την απαραίτητη ευελιξία μέσα στην πόλη, με τις ειδικά TNGA αναρτήσεις να απορροφούν έντεχνα όλες τις κακοτεχνίες και τις δυσκολίες που συναντιούνται σε αστικό περιβάλλον. Ταυτόχρονα οι μεγάλες ζάντες σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο δίνουν την απαραίτητη στιβαρότητα σε πιο υψηλές ταχύτητες και ανεβάζουν σε εξαιρετικά επίπεδα την ποιότητα κύλισης, ενώ περιορίζουν τις γωνίες κλίσης. Τα φρένα είναι αρκετά καλά για το χαρακτήρα του, με το αρχικό τους δάγκωμα να προσφέρουν το απαραίτητο αίσθημα ασφάλειας.
Το νέο Toyota Aygo X είναι διαθέσιμο σε 7 εκδόσεις με όλες να καλύπτονται από 6 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση!
Πιο μεγάλο από ποτέ, δεν ξεφεύγει όμως από τα δεδομένα της κατηγορίας του
Το Toyota Aygo X έχει μεγαλώσει σε όλα τα σημεία, αλλά συνεχίζει να μην «κρύβει» την κατηγορία του. Μπορεί να έχει μια πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας, ψυχαγωγίας κι υποβοήθησης, να έχει μεγαλώσει σε χώρους, να παραμένει ευέλικτο και να είναι πιο σταθερό σε υψηλές ταχύτητες και στροφές, αλλά τα σκληρά πλαστικά, οι ελάχιστες μικροθήκες στο εσωτερικό κι η συναρμογή που δεν ξεφεύγει από το μέσο όρο συνεχίζουν να το κάνουν να θυμίζει αυτοκίνητο mini κατηγορίας, έστω και με crossover περιτύλιγμα.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Toyota Aygo X 1.0 72PS 5ΜΤ |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 998 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 3/12 |
Τροφοδοσία | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 72/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 93/4.400 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 5/χειροκίνητο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 14,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 158 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.010 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 4,8 |
Μέση Δοκιμής | 6,5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 108 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 35 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 231-269 |
Σελ. 1 | Πρώτη δοκιμή Toyota Aygo X: Μεγάλωσε σε όλα του! |
Σελ. 2 | Με φρέσκια σχεδίαση, αλλά σκληρά πλαστικά το εσωτερικό του Aygo Χ |
Σελ. 3 | Ο γνωστός 1000αρης ατμοσφαιρικός κινητήρας για αρχή, περιμένουμε εκπλήξεις στο μέλλον |
Σελ. 4 | Παραμένει ευέλικτο στην πόλη, στιβαρό στον αυτοκινητόδρομο |