autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Εκτός δρόμου

Διαβάστηκε από 33678 αναγνώστες - 4/9/2018

Όσοι αγοράζουν SUV πηγαίνουν στα βουνά και αξιοποιούν στο έπακρο τις όποιες εκτός δρόμου ικανότητες τους. Σωστό; 

Λάθος, λίγοι είναι αυτοί που αγοράζοντας ένα δικίνητο SUV και θα κινηθούν με αυτό εκτός δρόμου μιας και η ψηλή θέση οδήγησης σε συνδυασμό με τον τρόπο που επιβάλλονται αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα στο δρόμο θα καλύψει τους περισσότερους αγοραστές. Ένα  αυτοκίνητο τέτοιου τύπου όμως πρέπει να είναι ικανό εκτός δρόμου ακόμα και αν δεν χρειαστεί ποτέ να πατήσει τις ζάντες τους σε χώμα. Δεν διστάσαμε λοιπόν και βάλαμε τα μοντέλα του συγκριτικού σε μονοπάτια που δεν θα μπαίναμε ποτέ με πιο χαμηλά αυτοκίνητα. Την κορυφή άγγιξε το Dacia Duster χάρη στην μεγάλη απόσταση του από το έδαφος ενώ οι την τριάδα συμπληρώνουν 2 μοντέλα του ομίλου PSA χάρη στο προηγμένο σύστημα Grip Control.

1. Dacia Duster - Χωρίς αντίπαλο με μεγάλη απόσταση από το έδαφος
Αν παρασυρθείτε από την χωμάτινη εμφάνιση του Duster και θελήσετε να κινηθείτε εκτός δρόμου, το Duster θα σας αποζημιώσει καθώς η απόσταση των 210 χλστ από το έδαφος το κάνει, αν και δικίνητο, άκρως αποτελεσματικό ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων θα αποδειχθεί πολύ καλός σύμμαχος σε τέτοιου είδους κίνηση. Νεροφαγώματα, χωματόδρομοι και πάσης φύσεως εμπόδια που δεν απαιτούν τετρακίνηση είναι παιχνιδάκι για το made in Renault SUV. Όσοι όμως λατρεύουν τις off road διαδρομές και ζουν για να πηγαίνουν σε αχαρτογράφητα νερά «χώματα στην προκειμένη», θα πρέπει να κοιτάξουν τις τετρακίνητες εκδόσεις του μοντέλου καθώς εκτός από το γεγονός ότι είναι ένα από τα ικανότερα της αγοράς καταφέρνει παράλληλα να ναι και ένα από τα πιο φτηνά. Well done Dacia!

2. Citroen C4 Cactus - Δεν ξεχνάει την SUV καταγωγή του
Ίσως αναρωτιέστε, και όχι άδικα, με ποιον τρόπο καταφέρνει ένα μικρομεσαίο να βρίσκεται εντός της 3άδας που βρίσκεται στην κορυφή. Εξηγούμαστε, μπορεί το C4 Cactus 2ης γενιάς να έχει μετατραπεί σε ένα καθαρόαιμο μικρομεσαίο αλλά έχει διατηρήσει τα «χωμάτινα» στοιχεία της προηγούμενης γενιάς όπως το  Grip Control και τα προστατευτικά μαύρα πλαστικά. Καταφέρνει να κινηθεί με μεγάλη ευκολία σε διαφορετικής ολισθηρότητας τερέν καθώς το σύστημα έχει έναν μεγάλο αρωγό! Ποιος είναι αυτός; Τα λάστιχα M+S που τοποθετούνται στα μοντέλα του ομίλου που διαθέτουν Grip Control. Καταφέρνει να κάνει πολλά 4κίνητα να ντραπούν ενώ όσο τα λάστιχα και σύστημα πρόσφυσης θα δίνουν το καλύτερο τους εαυτό για να κινηθεί με άνεση το C4 Cactus, οι επιβάτες θα απολαμβάνουν μνημειώδη άνεση καθώς το νέο σύστημα ανάρτησης με υδραυλικά αμορτισέρ απομονώνουν εντελώς όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

3. Peugeot 5008 - Μεγάλη απόσταση από το έδαφος + Grip Control= Κορυφή;
Το 5008 αν και δεν έχει σχεδιαστεί για καθαρόαιμη off road χρήση, εν τούτοις θα τα καταφέρει περίφημα στις περισσότερες των περιπτώσεων. Έχει 3 σημαντικούς αρωγούς που θα το βγάλουν με ευκολία από τα δύσκολα. Αρχικά η μεγάλη απόσταση από το έδαφος θα το κάνει να προσπεράσει αρκετά εμπόδια ενώ το σύστημα Grip Control θα του δώσει πρόσφυση ακόμα και σε γλιστερά κομμάτια. Τέλος, χάρη στα ελαστικά M+S θα κινηθεί με ευκολία ακόμα και υπό ακραίες συνθήκες ενώ το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων κάνει ακόμα πιο εύκολη την εκτός δρόμου κίνηση.

Τι εστί Grip Control;
Το έξυπνο αυτό σύστημα βελτιστοποιεί την πρόσφυση των εμπρός κινητηρίων τροχών, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να κινηθεί σε ολισθηρά οδοστρώματα, εντός και εκτός δρόμου και να ξεπεράσει δυσκολίες. Το σύστημα Grip Control, που διατίθεται ανάλογα με τον εξοπλισμό, ενεργοποιείται από ένα περιστροφικό διακόπτη στην κονσόλα και έχει πέντε διαθέσιμες επιλογές: standard, χιόνι, λάσπη, άμμο και ESP Off.

Συμπέρασμα: Το Duster κερδίζει το συγκριτικό χάρη στον καθαρόαιμο off road χαρακτήρα του και την απόσταση από το έδαφος ενώ Citroen C4 Cactus και Peugeot 5008,  αντιπαρατάσσουν το σύστημα Grip Control που προσφέρει καλύτερη πρόσφυση σε ολισθηρά ή σαθρά εδάφη (π.χ άμμος). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ