autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Φρένα

    Διαβάστηκε από 33681 αναγνώστες - 4/9/2018

    Η εξέλιξη και η βελτίωση των συστημάτων ασφαλείας των νέων μοντέλων αναμφίβολα αποτελούν μια πολύ μεγάλη βοήθεια στον οδηγό. 

    Η απόδοση των φρένων, ειδικά σε κατάσταση ανάγκης, αυξάνει την παρεχόμενη ασφάλεια. Δοκιμάσαμε όλα τα αυτοκίνητα σε φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης καθώς είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες για να χαρακτηριστεί ασφαλές ένα αυτοκίνητο. Το Top 3 μας αποτελείται από το Skoda Karoq, την BMW Χ2 και το Mitsubishi Eclipse Cross.

    1. Skoda Karoq 34.5 μέτρα
    Η επίδοση του Skoda Karoq μπορεί με ευκολία να χαρακτηριστεί ως το πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα του Test the Best καθώς τα 34.5 μέτρα που χρειάζεται για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100χλμ./ώρα ταιριάζουν καλύτερα σε κάποια σπορ κατασκευή και όχι σε ένα SUV. Εκτός από την εντυπωσιακή μέτρηση, μας κέρδισε και συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε όλη την διάρκεια των δοκιμών φρεναρίσματος. Ακούραστα φρένα, μικρή μετατόπιση προς τα εμπρός και ένα σύνολο που γεμίζει εμπιστοσύνη τον οδηγό. Το Karoq βγαίνει λοιπόν πρώτο και μεγάλη απόσταση από την δεύτερη Χ2 που χρειάζεται σχεδόν 1 μετρό παραπάνω για την ίδια διαδικασία.

    2. BMW X2 35.4 μέτρα
    Τα μοντέλα της BMW είναι από τα πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα της αγοράς, ανεξάρτητα από την κατηγορία που ανήκουν ενώ δεν νοείται οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο αν δεν έχει πολύ καλά φρένα. Έτσι και η Χ2 καταφέρνει να ξεχωρίσει χάρη στην εντυπωσιακή επίδοση των 35.4 μ, που μπορεί να είναι μεγαλύτερη από αυτή του Karoq αλλά παραμένει μεταξύ των κορυφαίων που έχουμε μετρήσει ποτέ. Εδώ, η κλίση προς τα εμπρός είναι ακόμα μικρότερη και το σύνολο πείθει όσο κανένα άλλο. Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση και θα βοηθήσει τον οδηγό σε κάποιον απότομο ελιγμό κατά την διάρκεια έντονου φρεναρίσματος. Η αίσθηση ασφάλειας είναι και εδώ άξια μνείας.

    3. Mitsubishi Eclipse Cross  37.7 μέτρα
    Στο τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ του Eclipse Cross, η Mitsubishi αναφέρει πως είναι το καλύτερο SUV που κατασκεύασε ποτέ και εμείς δεν έχουμε λόγο να διαφωνήσουμε. Ειδικά στο τομέα του φρένων το Eclipse παίρνει άριστα καθώς ολοκληρώνει την διαδικασία με απόλυτη ασφάλεια σε μόλις 37.7 μέτρα. Εδώ, η κλίση προς τα εμπρός κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος είναι μεγάλη αλλά σε καμία περίπτωση δεν αλλοιώνει  την κατευθυντικότητα του ιαπωνικού μοντέλου. Ακόμα και μετά από πολλές προσπάθειες τα φρένα έδειξαν ανθεκτικά και ακούραστα.

    Συμπέρασμα: Κανένα από τα αυτοκίνητα της δοκιμής δεν μας απογοήτευσε αλλά 3 από αυτά ξεχώρισαν και φυσικά το Karoq μας άφησε με ανοιχτό το στόμα με την επίδοσή τοaυ. Τα άλματα που έχουν σημειωθεί στον τομέα των φρένων τα τελευταία χρόνια είναι μεγάλα και δείχνουν την δουλεία που έχουν ρίξει οι κατασκευαστές σε αυτόν τον νευραλγικό τομέα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ