2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πόσο καλή είναι η προηγούμενη Skoda Fabia ως μεταχειρισμένη;
Διαβάστηκε από 6361 αναγνώστες - 9/6/2024
Η τελευταία γενιά της Skoda Fabia έκανε το ντεμπούτο της το 2021, ενώ η ακριβώς προηγούμενη βρισκόταν σε παραγωγή από το 2014 έως το 2021 και αποτελεί μια δελεαστική επιλογή για κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα «φρέσκο» μικρό πόλης σε πιο προσιτή τιμή ως μεταχειρισμένο. Πόσο αξιόπιστη είναι η Fabia 3ης γενιάς; Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο του 2019, το οποίο μέσα σε 4 χρόνια έχει διανύσει 80.000 χιλιόμετρα και αναλύουμε τι φθορές και ζημιές παρουσιάζει.
Ο χιλιάρης TSI χάνει λάδια
Η Skoda Fabia που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένη διαθέτει χιλιάρη ατμοσφαιρικό MPI κινητήρα με απόδοση 75 άλογα. Μπορεί η ισχύς να ακούγεται μικρή, ωστόσο είναι αρκετή για τις αστικές διαδρομές της καθημερινότητας αλλά και για ασφαλή κίνηση στον αυτοκινητόδρομο.Κατά την διάρκεια της δοκιμής μας η μέση κατανάλωση ήταν 5,7 λίτρα/100 χλμ, ενώ τα μηχανικά σύνολα λειτουργούσαν σωστά, χωρίς προβλήματα και αρρυθμίες.
Ο υπερτροφοδοτούμενος TSI κινητήρας 1 λίτρου που αποδίδει 95 ή 110 άλογα έχει αυξημένες διαρροές λαδιών, ενώ συχνό είναι και το φαινόμενο αυξημένων επικαθίσεων άνθρακα στην εισαγωγή και στις βαλβίδες.
Κόπηκε το καλώδιο της μίζας στα 83.000 χλμ στον TSI 1,2 λίτρων
Η υπόλοιπη γκάμα κινητήρων της προηγούμενης Skoda Fabia περιλαμβάνει τον TSI κινητήρα 1,2 λίτρων ισχύος 90 ή 110 ίππων, καθώς και τον TDI πετρελαιοκινητήρα με απόδοση 90 ή 105 άλογα.Οι TSI εκδόσεις απευθύνονται σε όσους χρειάζονται ένα πιο σβέλτο αυτοκίνητο και έχουν πολύ καλύτερη απόδοση από τις ατμοσφαιρικές, αφού η υψηλότερη ροπή κάνει το μοντέλο να κινείται με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Τα μοτέρ είναι αξιόπιστα και έχουν ιμάντα χρονισμού που δεν χρειάζεται αλλαγή πριν τα 210.000 χιλιόμετρα.
Παρόλα αυτά, στη δοκιμή μακράς διαρκείας μιας Fabia 1,2 TSI της γερμανικής AutoBild κόπηκε το καλώδιο της μίζας στα 83.000 χιλιόμετρα. Το συγκεκριμένο καλώδιο ήταν από το εργοστάσιο πολύ κοντό και ως εκ τούτου βρισκόταν σε διαρκώς τεντωμένη κατάσταση.
Οι TDI εκδόσεις της Fabia θα εξυπηρετήσουν καλύτερα όσους διανύουν μεγάλες αποστάσεις και κάνουν συχνά ταξίδια, αφού μια κατανάλωση χαμηλότερη των 5 λίτρων/100 χλμ είναι ρεαλιστική.
Σελ. 1 | Skoda Fabia: Στα 83.000 χλμ έκοψε καλώδιο μίζας |
Σελ. 2 | Πόσο καλή είναι η προηγούμενη Skoda Fabia ως μεταχειρισμένη; |
Σελ. 3 | Οι πίσω δίσκοι φθείρονται πολύ γρήγορα |
Σελ. 4 | Η προηγούμενη Skoda Fabia έχει καλούς χώρους |