Οι πίσω δίσκοι φθείρονται πολύ γρήγορα
Η Skoda Fabia 1,0 που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένη έχει διανύσει 80.000 χιλιόμετρα, παρόλα αυτά η εικόνα στην καμπίνα είναι πολύ καλή. Τα πλαστικά που είναι σκληρά στην αφή δεν έχουν γρατζουνιές και σημάδια, ενώ η ποιότητα κατασκευής και συναρμογής είναι υψηλή.
Τα σημεία που έρχονται σε διαρκή επαφή με τα χέρια του οδηγού, όπως το στεφάνι του τιμονιού και ο επιλογέας ταχυτήτων, δεν έχουν σημάδια φθοράς, ενώ τα καθίσματα διατηρούν την φόρμα τους και δεν έχουν σκισίματα στις ταπετσαρίες τους.
Η Fabia 1,2 της δοκιμής μακράς διαρκείας της AutoBild διέθετε θερμαινόμενα καθίσματα, η απόδοση των οποίων μειώθηκε κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Επιπλέον, σε εκείνο το μοντέλο εμφανίστηκαν σημεία σκουριάς στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Στη Fabia 1 λίτρου που δοκιμάζουμε τώρα και προέρχεται από τη Γερμανία παρατηρείται διάβρωση στο τελικό καζάνι της εξάτμισης, κάτι που οφείλεται σε συνδυασμό του αλατιού που χρησιμοποιείται στους δρόμους της Βόρειας Ευρώπης το χειμώνα με αμέλεια των ιδιοκτητών να πλύνουν διεξοδικά το κάτω μέρος του αυτοκινήτου τους.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πίσω δισκόφρενα εμφανίζουν συχνά προβλήματα τριβής της δαγκάνας στο δίσκο, κάτι που προκαλεί την πρόωρη φθορά των πίσω δίσκων.
Σελ. 1 | Skoda Fabia: Στα 83.000 χλμ έκοψε καλώδιο μίζας |
Σελ. 2 | Πόσο καλή είναι η προηγούμενη Skoda Fabia ως μεταχειρισμένη; |
Σελ. 3 | Οι πίσω δίσκοι φθείρονται πολύ γρήγορα |
Σελ. 4 | Η προηγούμενη Skoda Fabia έχει καλούς χώρους |