Η προηγούμενη Skoda Fabia έχει καλούς χώρους
Η Skoda Fabia της 3ης γενιάς, που ήταν σε παραγωγή από το 2014 έως το 2021, είναι αρκετά ευρύχωρη. Εμπρός οι χώροι είναι αντάξιοι μικρομεσαίων μοντέλων, ενώ το πίσω κάθισμα είναι περίπου το ίδιο με αυτό του VW Golf ΜΚ5 που κυκλοφόρησε πριν από μια εικοσαετία.
Ο χώρος αποσκευών έχει εύκολη φόρτωση χάρη στην φαρδιά πόρτα και ωφέλιμο όγκο 330 λίτρα στην περίπτωση της «απλής» 5θυρης και 530 λίτρα στη Fabia Station Wagon.
Κατά την οδήγηση του μεταχειρισμένου μοντέλου φαίνεται πως το πλαίσιο δεν έχει επηρεαστεί στο ελάχιστο από τα 80.000 χιλιόμετρα που διαθέτει, με την ανάρτηση να απορροφά σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου και να μην ακούγονται τριγμοί από τα μηχανικά σύνολα. Υπό πίεση το αυτοκίνητο θα υποστρέψει, ενώ το ESP θα επέμβει διακριτικά.
Συμπέρασμα: Λίγα τα ελαττώματα της Skoda Fabia
Η Skoda Fabia της 3ης γενιάς αποτελεί μια καλή περίπτωση για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, με τα ελαττώματα να είναι λίγα και να εστιάζονται στις διαρροές λαδιού του χιλιάρη TSI κινητήρα και στο κοντό καλώδιο μίζας του TSI 1,2 λίτρων. Η ατμοσφαιρική έκδοση όπως το μοντέλο που είχαμε στη διάθεσή μας είναι απροβλημάτιστη και ο κινητήρας οικονομικός. Στα επιπλέον «ατού» του αυτοκινήτου είναι η μεγάλη ευρυχωρία.Σελ. 1 | Skoda Fabia: Στα 83.000 χλμ έκοψε καλώδιο μίζας |
Σελ. 2 | Πόσο καλή είναι η προηγούμενη Skoda Fabia ως μεταχειρισμένη; |
Σελ. 3 | Οι πίσω δίσκοι φθείρονται πολύ γρήγορα |
Σελ. 4 | Η προηγούμενη Skoda Fabia έχει καλούς χώρους |