Το καλύτερο ήταν ανέκαθεν και συνεχίζει είναι να είναι ο εχθρός του καλού. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση του Ateca, που μας αρέσει πολύ, επειδή είναι τόσο ευέλικτο καθ οδόν και κινείται ουσιαστικά ανεπηρέαστο απ οτιδήποτε, αλλά με το νέο Leon Sportstourer βρίσκει το… μάστορά του. Το ισπανικό station wagon διαθέτει συρόμενα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού, και όχι, όπως το Ateca, τα ιδανικά στη χρήση περιστροφικά χειριστήρια. Ωστόσο, και κατά τα λοιπά, το Leon αποδεικνύεται ανώτερο. Το επιπλέον μήκος των 26 εκατοστών «χαρίζει» στο Sportstourer περισσότερο χώρο σε όλες τις θέσεις. Σε ό,τι αφορά το χώρο αποσκευών πλησιάζει, μεν, εκείνον του Ateca κατά μόλις 4 λίτρα, διαθέτει, δε, κάπως μεγαλύτερα και πιο άνετα καθίσματα, ενώ κινείται πολύ πιο επιθετικά.
Σαφώς, στο Ateca επιβιβαζόμαστε σε ένα εσωτερικό, που βρίσκεται κατά 10 εκατοστά πιο ψηλά, επομένως πιο άνετα. Ωστόσο, το υψηλότερο αμάξωμα του SUV έχει ως αποτέλεσμα μία ελαφρώς αυξημένη κατανάλωση, καθώς και μια μικρότερη τελική ταχύτητα. Αυτό, όμως, που κάνει το Leon να ξεχωρίζει πραγματικά, το βρίσκουμε στους τιμοκαταλόγους της SEAT, όπου το έξυπνο station wagon είναι (στη Γερμανία) κατά 2.675 ευρώ πιο προσιτό. Συμπερασματικά, το Ateca ανήκει, μεν, στις πιο αξιόμαχες προτάσεις των μικρομεσαίων SUV, αλλά πρέπει να δώσει… προτεραιότητα στο συγγενές Leon, δε, του οποίου η έκδοση Sportstourer πείθει περισσότερο σε ό,τι αφορά τους χώρους και στην τιμή κτήσης.
Νικητής, λοιπόν, είναι το station wagon.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr