Μερικές φορές η πρώτη εντύπωση είναι παραπλανητική. Ακριβώς, όπως και με το Kadjar, το οποίο στέκεται ψηλά μπροστά σας και φαίνεται να… ψήνει σιγά-σιγά το κομψό Mégane Grandtour. Ωστόσο, αυτό ισχύει μόνο για την παροχή χώρων στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, απ όπου στο station wagon λείπουν μερικά εκατοστά. Παρόλ αυτά, οι επιβάτες κάθονται εξίσου χαλαρά. Το μικρομεσαίο Renault, όμως, παρέχει ακόμα περισσότερο χώρο στις μπροστινές θέσεις, το ύψος της έδρας του καθίσματος στα 56 εκατοστά επιτρέπει άνετη επιβίβαση και αποβίβαση, σε αντίθεση με τα 67 εκατοστά στο SUV, το οποίο σχεδόν αναγκάζει τους μικρόσωμους οδηγούς να… σκαρφαλώνουν. Όσον αφορά τις αποσκευές, το Grandtour μπορεί να δεχτεί στον ανάλογο χώρο μια επιπλέον τσάντα σε σχέση με το SUV και να ρυμουλκήσει 200 κιλά περισσότερα. Κατά την οδήγηση, και οι δύο προτάσεις «ποντάρουν» πολλά στην άνετη ανάρτησή τους, ο βενζινοκινητήρας των 140 PS κάνει τη δουλειά του σωστά και σπάνια τραβά την προσοχή του οδηγού, είτε για καλό είτε όχι.
Ρίξτε, λοιπόν, μια ματιά στον τιμοκατάλογο. Το Kadjar θα σας προσελκύσει με ένα πλεονέκτημα σχεδόν 1.000 ευρώ, στη βασική εξοπλιστική εκδοχή. Όποιος επιλέξει την εκδοχή "Zen", από την οποία ξεκινά το Mégane, θα πληρώσει (στη Γερμανία) 2.250 ευρώ περισσότερα. Μετά από προσεκτικότερη επιθεώρηση όλων των παραγόντων, το Mégane Grandtour αποδεικνύεται σαφώς ότι είναι η πιο έξυπνη αγορά, ακόμα κι αν το Kadjar δεν του προσφέρει πραγματικά μεγάλο πλεονέκτημα. Νικητής: το station wagon.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr