Η ωραία εμφάνισή τους τα ενώνει. Αλλά η συμπάθειά μας είναι σαφώς το CX-5. Αν και σημαντικά μικρότερο σε μήκος (κατά 26 εκατοστά) και φυσικά υψηλότερο (συν 20 εκατοστά) σε σχέση με το station wagon, το SUV καταφέρνει να διαθέτει συγκρίσιμους χώρους. Όσον αφορά το μέγιστο όγκο του χώρου αποσκευών, λείπουν λίγα λίτρα, αλλά οι επιβάτες κάθονται πιο άνετα στις πίσω θέσεις, αλλά και πιο χαλαρά, αφού δε χρειάζεται να λυγίζουν τα πόδια τους τόσο πολύ. Επίσης, η απόσταση μεταξύ του πίσω πάγκου και του δαπέδου του οχήματος είναι κατά 25 mm μεγαλύτερη στο CX-5 σε σχέση με το "6".
Σε ό,τι αφορά την οδήγηση, εντοπίσαμε μόνο κάποιες μικρές διαφορές. Και επειδή αυτά τα δύο Mazda δεν είναι οι πλέον κατάλληλες σπορτίφ προτάσεις, η κάπως πιο ήρεμη φύση του CX-5 δεν οφείλεται ουσιαστικά καθόλου στο μεγαλύτερο βάρος του. Επίσης, οι επιδόσεις και η κατανάλωση αποκαλύπτουν ελάχιστα πλεονεκτήματα για το station wagon, το οποίο, παραδόξως, φιγουράρει στον τιμοκατάλογο με υψηλότερες τιμές. Στην ίδια εξοπλιστική εκδοχή (Center-Line), το Mazda6 κοστίζει (στη Γερμανία) περίπου 1.800 ευρώ περισσότερο σε σχέση με το CX-5. Κλείνοντας την αναφορά μας στα δύο Mazda, θα πούμε πως η ευχάριστη και χωρίς… πολλά-πολλά σχεδίαση είναι κάτι, που διακρίνει και τις δύο προτάσεις. Όπως και να χει, το CX-5 μπορεί να συμβαδίσει απολύτως με το συγγενές του station wagon, κοστίζοντας, μάλιστα, ακόμα λιγότερο. Νικητής: το SUV.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr