Τολμήσαμε να κάνουμε ένα πείραμα, αντιπαραθέτοντας το μικρομεσαίο SUV Grandland X με το Insignia Sports Tourer, που είναι μακρύτερο κατά μισό μέτρο. Πώς φτάσαμε σε αυτήν την απόφαση; Πολύ εύκολα! Με 180 PS από κινητήρα 1,6 λίτρων και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, οι επιδόσεις του SUV είναι απολύτως ανάλογες με του μεγάλου station wagon με το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων και των 170 PS από κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων. Επιπλέον, δεν υπάρχουν καθόλου διαφορές και στην κατανάλωση.
Όπως ακριβώς και με το χώρο αποσκευών, όπου το Insignia μπορεί να φιλοξενήσει στην πραγματικότητα μόνο 13 λίτρα περισσότερα σε σχέση με το Grandland. Πού πήγε, λοιπόν, εκείνο το επιπλέον μισό μέτρο; Στο εσωτερικό, αφού αν ταξιδέψουν πέντε άτομα μαζί, θα αισθάνονται πως βρίσκονται σε ένα station wagon μεγαλύτερο κατά μία με δύο κατηγορίες σε σχέση με ένα SUV. Επίσης, επειδή αυτό το… τηλεγραφόξυλο έχει πολύ πιο χαλαρή ανάρτηση και παρέχει επίσης ένα πιο φίνο εσωτερικό. Ωστόσο, η υπεροχή του κοστίζει πολύ περισσότερο, καθώς σε σύγκριση με το Grandland απαιτούνται (στη Γερμανία) περίπου 5.000 ευρώ παραπάνω. «Είναι πολλά τα λεφτά», είπατε; Ναι, αλλά γι αυτά υπάρχει πολύ περισσότερο αυτοκίνητο. Φυσικά, λοιπόν, τα επιπλέον 5.000 ευρώ για το Insignia είναι πολλά λεφτά. Αλλά με αυτά αποκτά κανείς με το Insignia Sports Tourer υπάρχει ένα πραγματικά επιβλητικό station wagon, που υπερέχει σαφώς του Grandland.
Νικητής: το station wagon.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr