Ακούγεται σαν σύγκρουση γενεών. Το Passat Variant, το οποίο κυκλοφόρησε το 2014 και ανανεώθηκε το 2019, θα αντιμετωπίσει το ολοκαίνουργιο Tiguan του 2020. Και τα δύο τους βασίζονται στο Golf, δηλ. στη διάσημη αρθρωτή πλατφόρμα με τον κινητήρα τοποθετημένο εγκάρσια, την περίφημη MQB. Φυσικά, τα στάδια επέκτασής τους είναι διαφορετικά, αλλά και… παρόμοια. Γι αυτό και κινούνται πολύ άνετα και ευχάριστα σπορτίφ. Οι επιδόσεις τους είναι επίσης κοντά, με ελαφρά πλεονεκτήματα για το Passat, το οποίο είναι περίπου κατά 40 κιλά ελαφρύτερο και κατά 16 εκατοστά πιο χαμηλό. Επειδή το Variant είναι επίσης κατά 29 εκατοστά μακρύτερο, είναι σαφώς πιο δύσκολο να το παρκάρετε, αλλά παρέχει περισσότερο χώρο πίσω.
Στο χώρο αποσκευών του θα εξαφανίσει μία τσάντα ταξιδιού ακόμη, ενώ το κατά 11 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο μάς επιτρέπει να χαλαρώσουμε πιο ξεκούραστα στις πίσω θέσεις. Εντάξει, αλλά οι επιβάτες του Tiguan κάθονται ψηλότερα, ενώ ακόμα και οι μεγαλόσωμοι επισκέπτες του σπάνια θα καθίσουν πίσω χωρίς να λυγίσουν τα γόνατά τους. Και ως 150 PS TDI με χειροκίνητο κιβώτιο, 6 σχέσεων, το SUV κοστίζει (στη Γερμανία) 1.130 ευρώ λιγότερο σε σχέση με το συγγενές του station wagon. Με το Tiguan παίρνει προβάδισμα το πιο μοντέρνο, σχεδόν καθόλου μικρότερο ή πιο αργό αυτοκίνητο. Το γεγονός ότι το μικρομεσαίο SUV είναι επίσης φθηνότερο σε σχέση με το Passat σίγουρα του δίνει την τελική νίκη. Νικητής: το SUV.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr