Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
BMW M3 G80 + M4 G82: Με τη νέα μάσκα εμπρός και τετρακίνηση για πρώτη φορά

BMW M3 G80 + M4 G82: Με τη νέα μάσκα εμπρός και τετρακίνηση για πρώτη φορά

Διαβάστηκε από 79659 αναγνώστες - 16/3/2024

Φτάσαμε αισίως στο σήμερα, ή μάλλον στα μέσα του 2020, όπου και εμφανίστηκαν οι νέες M3 και M4. Όπως και στις περισσότερες νέες BMW, ασκήθηκε έντονη κριτική για την εμφάνιση του εμπρός μέρους, με τα τεράστια κάθετα «νεφρά» να τραβούν την προσοχή. Πέραν τούτου, το αμάξωμα και των 2 μοντέλων διακατέχεται από μυώδεις επιφάνειες. Όπου και να κοιτάξει κανείς, από τις νευρώσεις στο καπό, ως τα πρησμένα φτερά και τον διαχύτη πίσω, ο δυναμισμός ξεχειλίζει. Μία E36 δίπλα τους φαντάζει μικροκαμωμένη και αθώα.

Ο κινητήρας έχει τον ίδιο κωδικό, S58, που χρησιμοποιήθηκε και στην προηγούμενη γενιά, αλλά έχει επανασχεδιαστεί, με την ισχύ να έχει αυξηθεί στα 480 άλογα. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 4,2 δευτερόλεπτα. Για όσους δεν αρκούνται στα νούμερα των «απλών» M3 και M4, η BMW διαθέτει τις εκδόσεις Competition με ισχύ 510 ίππους.

Οι επιλογές σε κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων ή 8αρι αυτόματο της ZF. Εκτός αυτού, η συγκεκριμένη γενιά είναι και η πρώτη φορά στην ιστορία της M3 όπου το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο και με τετρακίνηση, στις εκδόσεις M3 και M4 Competition xDrive.

Αυτή δεν είναι η μόνη πρωτιά της τρέχουσας γενιάς, αφού η BMW ετοιμάζει πυρετωδώς την station wagon έκδοση της M3, με την παραδοσιακή ονομασία Touring.



Με 36 χρόνια ιστορίας, η BMW M3 αποτελεί ένα όνειρο, που ίσως για ορισμένους γίνει πραγματικότητα, αφού βασίζεται στα μοντέλα που βλέπουμε καθημερινά στο δρόμο, χωρίς να είναι τόσο «εξωτική» όσο ένα supercar. Είναι ένα αυτοκίνητο που μπορείς να οδηγήσεις πηγαίνοντας για δουλειά το πρωί, ντυμένος με πουκάμισο, όσο περιμένεις καρτερικά το Σαββατοκύριακο για να ντυθείς με φόρμα και να πας γρήγορα στην αγαπημένη σου διαδρομή, ή να βάλεις κράνος και να «λυσσάξεις» σε μία πίστα.

Όσο για τα τεράστια νεφρά της τρέχουσας γενιάς; Ίσως τα συνηθίσουμε. Ας μην ξεχνάμε εξάλλου την κριτική που είχε ασκηθεί στην E36 επειδή ήταν πολύ διακριτική, στις E90/E92 για το V8 κινητήρα, αλλά και στις προηγούμενες M3 και M4 που έπαψαν να είναι ατμοσφαιρικές και έγιναν turbo.

Μύθος 36 ετών!
Γεννημένη για αγώνες, κάθε μία BMW M3 είναι ξεχωριστή.
Μπορείς να πηγαίνεις «πουκαμισάτος» στο γραφείο και τα ΣΚ να οργώνεις τις πίστες.

Κάθε μία αποτελεί όνειρο για ανθρώπους διαφορετικών γενιών, με τους πιο τυχερούς να τις αγόρασαν.
«Το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης» λένε οι Βαυαροί. Εσύ ποια θα διάλεγες;
 

Σελ.
1
BMW M3: Μυθική και ονειρική
Σελ.
2
BMW E36 M3: Ένας διακριτικός ήρωας των 90s με 0-200 χλμ/ώρα σε 20 δευτερόλεπτα
Σελ.
3
BMW E46 M3: Το κύκνειο άσμα των ατμοσφαιρικών εξακύλινδρων
Σελ.
4
ΒΜW E90/E92/E93 M3: Η τελευταίο ατμοσφαιρικό ουρλιαχτό
Σελ.
5
ΒΜW M3 F80 + M4 F82/83: Ο διαχωρισμός του ονόματος, μοτέρ με 2 turbo και έως 454 άλογα
Σελ.
6
BMW M3 G80 + M4 G82: Με τη νέα μάσκα εμπρός και τετρακίνηση για πρώτη φορά